פרסום ראשון: נועה קירל שסיימה במקום השלישי באירוויזיון רק לפני שבוע, כבר מסמנת את היעד הבא שלה - הופעה נוספת בפארק הירקון שצפויה להיערך כבר בקיץ בקרוב.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(צילום: טל שחר)
בסביבתה של הזמרת עבדו על ההכנות להופעה בפארק הירקון עוד לפני האירוויזיון, ובימים אלה סוגרים את הקצוות לקראת אישור סופי. החוזים טרם נחתמו, אולם גורמים המעורים בפרטים כי תאריך ההופעה צפוי להיסגר בקרוב מאוד וכי היא צפויה להתקיים באזור ספטמבר. בסביבתה של קירל אישרו ל-ynet כי אכן מתקיימים מגעים מתקדמים להופעה נוספת בפארק.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
אם ההופעה הזאת אכן תצא לדרך - זה יהיה המופע השני של הזמרת בפארק הירקון בתוך כשנה, אחרי שבקיץ שעבר הפכה לזמרת הישראלית הצעירה ביותר שהופיעה שם אי פעם.
ההופעה הקודמת של קירל בפארק שמשכה אליה קהל של עשרות אלפים נחשבה למוצלחת במיוחד. בפודקאסט "מחוץ לפריים" סיפר אביה, אמיר קירל, על התוכניות שאחרי האירוויזיון ואמר שמתוכנן מופע ענק, גדול יותר ממה שהיה בעבר והוסיף כי מבחינתו ההופעה בפארק הירקון הייתה ההצלחה הגדולה שלהם.
בימים אלה קירל נמצאת בתוך סערה אחרי שבעקבות הריאיון ל-ynet ודבריה על הדוז פואה מפולין אחרי השואה. סגן שר החוץ המקומי הביע מורת רוח על דבריה של הזמרת הישראלית, ואף אמר כי יזמין אותה למדינה האירופית כדי ללמוד על פשעי הנאצים כלפי היהודים והפולנים.