לה זארה מפנה אצבע משולשת למצלמה: נציגת צרפת באירוויזיון התקשתה להתמודד אמש (שבת) בגמר האירוויזיון עם מיעוט הנקודות שהגיע מצד הקהל, והגיבה באצבע משולשת מול המצלמות.
1 צפייה בגלריה
לה זארה מפנה אצבע משולשת למצלמה
לה זארה מפנה אצבע משולשת למצלמה
לה זארה מפנה אצבע משולשת למצלמה
(צילום מסך)
התגובה של הזמרת הקנדית, זארה, הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות, וכעת היא מבקשת להכחיש את הפרשנות שהעניקו לאקט ברחבי הרשת. "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה, אני גאה שייצגתי את צרפת, לא אשכח את ההרפתקה יוצאת הדופן והמיוחדת הזאת", כתבה. "רציתי להבהיר שהמחווה שעשיתי היא לא בוז, ובשום פנים לא אצבע משולשת, למרות מה שכולם חושבים ברשתות החברתיות. זאת הייתה מחווה של אכזבה. לא הייתה לי כוונה לזעזע או להתגרות. אני מתנצלת אם זה התפרש לא נכון. שוב תודה על הכול, ומזל טוב לשוודיה וללורין".
התגובות ברשת מראות כי הקהל לא בדיוק האמין לגרסה ולהתנצלות של הזמרת, והן כללו גינויים שונים מצד גולשים, בהם "זארה השפילה את צרפת בשידור חי", "איזה סוף עצוב", "הזיה מוחלטת, חוסר כבוד", ועוד. גם העיתונאי אבנר שביט התייחס למקרה וכתב "דבר כזה לא היה. זארה, הנציגה הצרפתית אמש, הגיבה לתבוסה שלה בצורה יוצאת דופן - אצבע משולשת. התקשורת הצרפתית הכתירה את המחווה שלה באופן שלא משתמע לשתי פנים".
זארה התמודדה עם השיר Evidemment, עליו קיבלה 50 נקודות מחברי השופטים. הזמרת ככל הנראה קיוותה שמה שיציל אותה הוא ניקוד הקהל, אך גם ממנו קיבלה בסך הכל 54 נקודות, וסיימה עם 104 נקודות בלבד, שמיקמו אותה במקום ה-16 בתחרות.
הזוכה הגדולה של תחרות השירה האירופית היא לורין השבדית, ובכך הפכה לנציגה השנייה אי פעם לזכות פעמיים באירוויזיון. למקום השני הגיע הראפר קארייה מפינלנד עם השיר Cha Cha Cha, ובמקום השלישי זכתה הנציגה הישראלית נועה קירל עם "יוניקורן". הפעם האחרונה והיחידה שישראל סיימה במקום השלישי הייתה כשאורנה ומשה דץ הופיעו ב-1991 עם "כאן".