בוקר טוב, נובי גודים פורקי עול שכמוכם. בוקר טוב גם לשנת 2021, שאמורה להצליח איפה שהאחות הגדולה שלה כשלה. אני כבר רואה את הפגישות הארוכות שלה אצל הפסיכולוג, כשיהיה לה את הזמן והכסף לשרוף אחרי שנים של קריירה אינטנסיבית. אבל למה להקדים את המאוחר מדי? אנחנו פה, שולה זקן כבר שם ומזל שגל לא נתנה לה תמונה של המשפחה שלה במקום כפפות לדבורים ההיפותרמיות כי הנה, היא הולכת לבלות עם המשפחה שלה סגר שלם.
אישית קצת חבל לי ששולה היא זו שהודחה, בטח כשהבחירה היא בינה לבין קארין. מלכת היופי אמנם עשויה להלהיט קצת את האווירה כשתגיע כניסת הדיירים השניה, אבל בתכלס לשולה יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה לייצר דרמה, בבית שכרגע נמצא על מוניטור אפס כבר זמן מה ונדמה שאין מספיק מכות חשמל בעולם כדי להחזיר אותו לחיים.
תמוה אף יותר בעיני שרמי "אני לא מסתכל על בנות מתחת לגיל 40" ורד בחר להשאיר את קארין על פני שולה, אבל אולי יש התרחשויות בבית שיכולות להסביר את זה, אינטראקציות שלא מגיעות לפרקים, שאפשר לראות אותם רק בערוץ 26 וסביר להניח שהם מתרחשים על קרקעית הבריכה. אז אני קצת עצובה אבל בטח לא עצובה יותר מההפקה של "האח הגדול", שהימרה בערימת ג'ובות נאה על ההשתתפות של שולה זקן בעונה הזאת בציפיה שתגיע לגמר, ונאלצה להיפרד ממנה עוד לפני ששולה הספיקה להגיד "כוונו את האש אלי, עזבו את אשתי וילדי". עצוב אפילו יותר שההחלטה הופקדה בידיים של דייר אחר, אפילו אם הוא דייר אהוב ושקול כמו רמי, במקום בידיים של הצופים, כפי שהיה קורה בעולם מתוקן.
3 צפייה בגלריה
בחר את קארין! רמי ורד  מתוך "האח הגדול"
בחר את קארין! רמי ורד  מתוך "האח הגדול"
בחר את קארין! רמי ורד מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
ההדחה הכפולה שלא היתה היא טראגית לא רק בגלל שעוררה את זעמם של כל כך הרבה צופים, אלא בעיקר בגלל שהבית זקוק לה כרגע יותר מהכל. מה שהצופים יעריכו כרגע הוא דילול מאסיבי. יותר מדי דיירים מיותרים משוטטים ברחבי הבית, חלקם אפילו לא קיימים מבחינת הפרקים. אילון לדעתי עוד מתחבא ביערות ומשחזר בראש את הריב שלו עם דיוויד. זהבה אמנם יעילה כשזה מגיע לבדיקת סאונד אבל בכל שאר החזיתות היא לא קיימת. ג'וזי לא משחק שום תפקיד להוציא את מנהל משמרת הלילה. רונית הביביסטית לא עושה כלום – אפילו לא את התפקיד שבשבילו הביאו אותה, לריב עם רמי ורד – חוץ מלינוק סיגרטות בפינת עישון. עכשיו, כששולה הלכה, אין לה אפילו נמסיס ראוי להיאחז בו והיא תדעך.
על יהודה אין לי אפילו כח להתחיל לדבר. אם עונת האנטיקליימקס הזאת היא העלאת גירה אינסופית, יהודה הוא הג'מוס הלא מאולף שהורס את כל המרעה. הוא מתלקח כמו זיקוק יפני אבל אחרי דקה של ניצוצות נשאר ממנו רק מקל חרוך. אין שום קצה חוט לקחת את זה הלאה, להעמיק פנימה. האח הגדול מרים לו ומרים אבל יהודה, הפרעה מהלכת בוויסות חושי, לא יוותר על הזדמנות ליריקה בפרצוף כשהוא מזהה אחת.
3 צפייה בגלריה
קעעגכ
קעעגכ
ג'מוס לא מאולף ואחת שלא ממש קיימת ברוב החזיתות. יהודה וזהבה מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
המסר שהוענק ליהודה מאמא שלו השיג בדיוק את האפקט ההפוך לזה שהאח ניסה ליצור. אחרי הווידוי המרגש (סוג של) והחרטה העוצמתית על היריקה המדוברת, מגיעה אמא של יהודה עם איכויות רגשיות של אילון ביום רגשני במיוחד. יהודה ישב מול הוידאו שלה ואפשר היה לראות איך האיש הקטן שיושב לו על הכתף מחמם אותו, עד שהוא פצח במונולוג נסער והסביר שבעצם הוא כועס על אמא שלו ומתקשה לסלוח לה על זה שלא חיבבה אותו מספיק. נדמה שכל מה שהוא חשב עליו כשהאח הציע את המסר היה איך לעזאזל השואו הקטן שלו בפרק הקודם לקח את הכיוון הלא נכון. אם תשאלו אותי, רוב הסיכויים שהוא בכה בגלל שהוא ראה את תקציב המותרות מתרחק, בגלל מסר שאין לו שום עניין לקבל. ואני אומרת: מיחזור זה חשוב, אבל יש דברים שעדיף להשאיר לשימוש חד פעמי.
3 צפייה בגלריה
הנסיך של הבית. דרור מתוך "האח הגדול"
הנסיך של הבית. דרור מתוך "האח הגדול"
הנסיך של הבית. דרור מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
ועכשיו לשלב האהוב, הנחת הז'יטונים השבועית: בראש שרשרת המזון שלי נמצא כרגע דרור, הנסיך של הבית. באמת אדם נטול נפילות סו פאר. אף אחד מהדיירים לא מסוגל לכעוס עליו, אפילו כשהוא מתנהג כמו דיווה אנוכית. הוא גם האדם הכי עירני ומצחיק בבית, נמנע מפחים קרינג'יים כמו היחסים בין רמי ללינור (זה חולני!!), ואם נראה אותו ברומן (עם תום?) זה יהיה הרומן הכי צוץ בעולם. בפרק הבא: דיירים נעלמים באישון לילה ולאיש לא אכפת. תהיו חזקים.
פורסם לראשונה: 10:10, 01.01.21