מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, רן גואטה, הודיע היום (ג') על סיום תפקידו, זאת בשל מה שהוא מתאר כ"חילוקי דעות" בינו לבין הנהלת התיאטרון.
1 צפייה בגלריה
רן גואטה
רן גואטה
רן גואטה
(צילום: מוטי קמחי)
בהודעת העזיבה כתב גואטה: "אחרי ארבע שנים בתפקיד ולאחר התמודדויות רבות ומורכבות, בהן משבר הקורונה, בנייה מחדש ושיקום מארג העובדים בתיאטרון, אני מסיים את תפקידי עקב חילוקי דעות מקצועיים ביני לבין ההנהלה".
גואטה הוסיף כי "זאת היתה גאווה עבורי לעמוד בראש מוסד התרבות הגדול והמוביל בארץ, לעסוק בקידום התרבות והיצירה ובהבאת קהלים רבים ומגוונים לקאמרי. מצב התיאטרון מצוין - הן ברמה האומנותית והן ברמה הכלכלית. אני מאחל לקאמרי הצלחה, שגשוג יצירתי וסיפוק לכל אחד מעובדי התיאטרון ולעומדים בראשו".
יושבת ראש הוועד המנהל של התיאטרון הקאמרי, ליאורה מינקה, מסרה בתגובה: "הוועד המנהל קיבל את הודעת סיום עבודתו של מנכ"ל התיאטרון. הוועד מודה לרן על 4 שנות עבודתו בתנאים מאתגרים ובתקופה רבת שינויים. ההנהלה תפעל כדי להמשיך את עבודת התיאטרון כמוסד תרבות מוביל בישראל".
גואטה, ששימש בעבר בתפקיד מנכ"ל תיאטרון גבעתיים ומנהל תיאטרון הפרינג', הוא המנכ"ל השני שמתפטר מהקאמרי, אחרי ששמוליק יפרח, כיום מנכ"ל תיאטרון באר שבע, ביקש לסיים את תפקידו חודש בלבד לאחר מינויו. גואטה החליף את יפרח, וכעת יצטרכו בתיאטרון למצוא מנכ"ל חדש.