אני מודה, הגעתי עם ציפיות לא גבוהות בלשון המעטה לעונת האיחוד של "הקומדי סטור". הידיעה על עונת הבזק שצולמה בחודש האחרון (בהתאם להנחיות משרד הבריאות!) הרגישה כמו פרטץ'. בתור מי שגיחכה בלי שליטה מול הגלגול המקורי של "הקומדי סטור", אי אז לפני 25 שנה, הדבר האחרון שרציתי הוא שכמה אנשים שהשתעממו בבידוד יחליטו להצחיק את עצמם עם בדיחות מהניינטיז ובדרך ירמסו את הזיכרון היפה שלי. מה כבר יכול לא להשתבש?
3 צפייה בגלריה
קומדי סטור - האיחוד
קומדי סטור - האיחוד
פייר? התגעגענו. מתוך "הקומדי סטור"
(באדיבות פרטנר tv)
ובכן, זה השלב שבו אני לועסת את המסכה שלי, כי האמת היא שפרק הבייט-סייז הקצרצר שפתח את העונה (וששודר בערוץ טדי בפרטנר tv), החזיר אותי במשך כמעט עשר דקות שמחות לעליזות הפרועה של החבורה ההיא. כן, זאת צפיית נוסטלגיה. אין לי מושג אם אנשים שצופים בזה בפעם הראשונה יאהבו את "הקומדי סטור" ויבינו אותם. אלוהים יודע שהרשת מלאה בנונסנס מופרך לא פחות. אבל מסתבר שלפחות עבורי וכנראה עבור צופי העבר "הקומדי סטור", הדבר הכי טוב שצביקה הדר, רובי דואניאס, איתי שגב, גיל ססובר ואסף אשתר היו יכולים לעשות זה להשתעמם בבידוד, לחבוש כמה פאות ולצאת החוצה רעבים כדי לנסות להצחיק את עצמם.
3 צפייה בגלריה
קומדי סטור - האיחוד
קומדי סטור - האיחוד
הבידוד זה הדבר הכי טוב שקרה להם. "הקומדי סטור"
(באדיבות פרטנר tv)
כש"הקומדי סטור" הגיחה לעולם היה בה משהו פורץ דרך. הומור שלא נראה עד אז בטלוויזיה לבלב במסגרת מעבדת הניסויים שהיה ערוץ 2 בתחילת דרכו. היא נעשתה בתקציב זעום, שלא לומר עלוב, בלוקיישנים בלאי ומדי פעם באולפן בלאי. פרומה, שמחה ומטורללת היא הייתה תמונת המראה של "החמישיה הקאמרית" המפוכחת והמתוחכמת. אבל ההימור התברר כמוצלח כשכל הנוגעים בדבר חגגו את הטרלול, ועם ישראל בתורו חגג איתם. הרבה אנשים יתיימרו להרים לכם את המורל בימי הקורונה אבל לא כולם מסוגלים להנפיק את החומרים מהם עשוי בידור אסקפיסטי טהור. "הקומדי סטור" יכולים.
3 צפייה בגלריה
קומדי סטור - האיחוד
קומדי סטור - האיחוד
טוב לדעת שמשהו מהטירוף נשאר. "הקומדי סטור"
(באדיבות פרטנר tv)
מ"יש לי יש לי", דרך ג'ודי לוץ אהרונוב סממה שמדווחת מפח אשפה על תופעת המעודדים נטולי הכדורגל ואפילו ז'וז'ו חלסטרה, שבאמת לא האמנתי שיצליח להיחלץ מתקופתו ולהישאר רלוונטי, כשהוא מלגלג על המוסד והשב"כ שהתדרדרו לפעילות עיגולדית מובהקת - "הקומדי סטור", אולי הפקת הטלוויזיה היחידה שעדיין מצטלמת בימים אלה, מצליחה להצחיק. אז נכון, זה לא הולך לסחוף מדינה שלמה וגם כנראה לא יעשיר את קופתה של "טדי הפקות" או של מי מהקומדיאנטים, אבל טוב לדעת שמשהו מהטירוף נשאר, גם אם הוא לובה על ידי פסטיבל הקורונה. ומי יודע, אולי בעוד עשרים שנה כחול-לבן יתאחדו לסיבוב בחירות קצר וכולנו ניזכר בזה ונצחק.