הדרמה בגמר תוכנית הריאליטי "הישרדות" נמשכת: אלה אייבינדר, שזכתה בגמר ששודר אמש (שבת) אחרי שניצחה את ג'קי אזולאי במבחן האש, שולחת מכתב חריף להפקת התוכנית, זאת לאחר שהודיעו כי יבדקו טענות לפיהן מרחה על החבל חומר בעירה.
אייבינדר שלחה הערב מכתב חריף באמצעות עורכי דינה אלעד שאול ואהרון מלכה, שייצגו בעבר בהצלחה את אסי בוזגלו בדרמה שארעה בעונה שעברה. במכתבה כותבת אייבינדר באמצעות באי כוחה כי ממועד זכייתה בפרס החלו גורמים "הלוטשים עיניהם בפרס, להפיץ כזבים, לפיהם מרשתנו מרחה חומר דליק על החבל במהלך 'מבחן האש' ובשל כך ניצחה את ג'קי אזולאי".
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
אלה אייבינדר. מתוך "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
עוד הוסיפו עורכי דינה כי אייבינדר "דוחה את טענת הכזב ותיאבק על שמה הטוב בכל הכלים העומדים לרשותה. צפינו ב'מבחן האש' וראינו בבירור שהמגע בחבל נעשה באמצעות האצבע המורה, בעוד שבאבן האש נגעה מרשתנו באמצעות האגודל בלבד - עוד בטרם הכריז המנחה 'צאו לדרך'".
בנוסף כותבים עורכי הדין כי עוד לפני מבחן האש פנתה אייבינדר לעורך התוכנית והביעה חשש "שהפקת התוכנית תרטיב את החבל על מנת לקדם את ג'קי אזולאי, והודיעה מפורשות שבכוונתה לבדוק שהחבל לא רטוב. חרף זאת, אתם מנהלים הליך 'בדיקה' אגרסיבי המטיל דופי בשמה הטוב - ביחס לאירוע".
2 צפייה בגלריה
עורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול
עורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול
עורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול
(צילום מסך)
אייבינדר העבירה רשימת דרישות להפקת התוכנית, זאת אחרי שקיבלה זימון לבדיקת פוליגרף שתיערך מחר, והפצירה בהפקה לשלוח לה את ההסכם שחתמה עימם, תקנון התוכנית, תיעוד מצולם של ההנחיות שניתנו בעל פה טרם מבחן האש, רשימת הכלים והחומרים שהועמדו לרשות המתמודדות למבחן האש וסוג אבן האש שבה נעשה שימוש במבחן".
מטעמה של אייבינדר הוסיפו כי "טענות הכזב והלחצים על לא עוול בכפה, גורמים לה לחץ ומתח רב הפוגעים בבריאותה. אנו רואים את הפקת הישרדות אחראית למצבה הבריאותי על כל המשתמע מכך".
גורם בהפקה מסר: "לא קיבלנו את המכתב ולכן לא יכולים להגיב אליו אבל אנחנו בקשר רציף עם אלה".