ממשיך להסתבך: ריקי מרטין מואשם באלימות בתוך המשפחה על ידי אחיינו בן ה-21, שטוען כי ניהל מערכת יחסים בת שבעה חודשים עם הזמר בן ה-50. לפני שבועיים הוצא צו הרחקה נגד מרטין, כחודשיים לאחר שמערכת היחסים הסתיימה, בעקבות תקריות אלימות בין המתלונן ובין מרטין, שסירב לקבל את פרידתם - זאת לפי הדיווחים.
1 צפייה בגלריה
ריקי מרטין
ריקי מרטין
ריקי מרטין
(AP)
דרך פרקליטיו, מרטין דחה בחריפות את ההאשמות. "למרבה הצער, האדם שטען את הטענה הזו נאבק עם בעיות נפשיות עמוקות", כך מסר לאתר "דדליין" עו"ד מרטי סינגר, המייצג את מרטין. "ריקי מרטין כמובן לא היה מעורב בכל סוג של מערכת יחסים מינית או רומנטית עם אחיינו. הרעיון לא רק שקרי, הוא גם דוחה. כולנו מקווים שהבן אדם הזה יקבל את הטיפול שהוא צריך בדחיפות. אנו מצפים לכך שהתיק הנוראי הזה יבוטל ברגע שהשופט יראה את הפרטים".
שימוע בנושא ההאשמות נגד מרטין יתנהל בפורטו ריקו, שם מתגורר הזמר, ב-21 ליולי. אם תוכח אשמתו של מרטין, לפי החוק בפורטו ריקו ניתן לגזור עליו עד 50 שנות מאסר. מאז 2016 מרטין מנהל מערכת יחסים עם הצייר חואן יוסף, ולשניים יש ארבעה ילדים.
ב-29 ליוני האחרון נחשף כי מנהלתו לשעבר של מרטין תובעת ממנו שלושה מיליון דולר בשל תשלומים שלטענתה מגיעים לה. בין היתר המנהלת, רבקה דרוקר, טענה כי בשנת 2020 "הצילה" את מרטין מ"האשמה שפוטנציאלית יכולה הייתה לחסל לו את הקריירה".