כנראה שמישהו אמר שלוש פעמים "ביטלג'וס", כי רוח הרפאים האהובה חוזרת לסיבוב נוסף, 35 שנים אחרי סרטו המצליח של טים ברטון. "ביטלג'וס 2" יעלה לאקרנים ב-6 בספטמבר בשנה הבאה, כך הוכרז לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) על ידי אולפני האחים וורנר.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ביטלג'וס"
מתוך "ביטלג'וס"
מייקל קיטון חוזר. מתוך "ביטלג'וס"
למי שדאג, מייקל קיטון, שכבר עשה קאמבק לתפקיד אייקוני לא פחות שלו - באטמן - ב"הפלאש" שייצא בחודש הבא, ישוב לגלם את ביטלג'וס, כשווינונה ריידר חוזרת לתפקידה כלידיה דיץ. ג'נה אורטגה, אחת השחקניות הכי מדוברות בחודשים האחרונים הודות להצלחת הסדרה "ונסדיי", הצטרפה אף היא ותגלם את בתה של דיץ, כשגם ג'סטין ת'רו בפנים, אך טרם נודע באיזה תפקיד. ההפקה תחל כבר בהמשך היום בלונדון.
החברה של בראד פיט, פלאן בי, תפיק את הסרט, כשאלפרד גוף ומיילס מילאר, שעבדו יחד עם ברטון על "ונסדיי", חתומים על התסריט.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ונסדיי"
מתוך "ונסדיי"
גם ג'נה אורטגה בפנים. מתוך "ונסדיי"
(צילום: NETFLIX)
עלילת הסרט הראשון מספרת על זוג נשוי שהלך לעולמו (ג'ינה דייויס ואלק בולדווין), שלא מרוצים מכך שמשפחה חדשה (קתרין אוהרה, ג'פרי ג'ונס ובתם המתבגרת, בגילומה כאמור של וינונה ריידר) עברה לגור במקומם. לכן הם מחליטים לקרוא לביטלג'וס, רוח שמבטיחה לרדוף את בני המשפחה ולסלק אותם מהבית.
"ביטלג'וס" נחשב להצלחה קופתית באופן יחסי וגם זכה לביקורות מפרגנות כשיצא. בעקבותיו אפילו עלה מחזה בברודוויי, שקיבל מועמדות לטוני ורץ במשך ארבע שנים עד שירד סופית בינואר האחרון.