סטטיק ובן אל ממשיכים לכבוש את אמריקה והיום (ד') הם הגיעו לתוכנית הבוקר הפופולרית ביותר בארצות הברית "גוד מורנינג אמריקה" של ABC. מול מיליוני צופים ברחבי המדינה וקהל מפרגן באולפן, הם התראיינו וביצעו את שיתוף הפעולה שלהם עם הראפר פיטבול - Further Up.

"איך שיתוף הפעולה הזה נוצר?", שאל מנחה התוכנית מייקל סטרהאן את הראפר פיטבול כאשר סטטיק ובן אל יושבים מצידיו. "קיבלתי טלפון מחבר, חיים", פתח פיטבול וסיפר על הטלפון מחיים סבן בו שמע על האלבום ועל הסמפול שמופיע בשיר המשותף שלהם. אחר כך פנה סטרהאן לסטטיק ובן אל והציג אותם לקהל: "אתם כוכבים גדולים בארצכם, עם כמעט חצי מיליארד השמעות ביוטיוב, וואו! איך היה לעבוד עם פיטבול?", כשברקע נשמע הקהל באולפן. "זה חלום שהתגשם" ענה לו סטטיק וחלק שבחים לראפר.


השיר החדש של הצמד שיצא בתחילת השנה, מסמפל את להיט הענק Here Comes the Hotstepper של איני קאמוז משנת 1994. השיר מושר בשפה האנגלית והוא המשך ישיר לקריירה הבינלאומית של סטטיק ובן אל, שהוציאו בעבר גרסה באנגלית ללהיט הישראלי "טודו בום" בשיתוף פעולה עם זמר הרגאטון ג'יי באלווין. בין המשותף לשני האמנים הבינלאומיים ששיתפו פעולה עם הצמד הישראלי - שניהם הופיעו בעבר בישראל.
1 צפייה בגלריה
בן אל תבורי, פיטבול וסטטיק
בן אל תבורי, פיטבול וסטטיק
בן אל תבורי, פיטבול וסטטיק