ברשת סגרו עם גאולה אבן להנחות את תוכנית הבוקר - אבל לא עדכנו את שלושת המנחים, צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי, עד אשר הידיעה נחשפה ב-ynet.
2 צפייה בגלריה
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
(צילום: אבי מועלם)
השלישייה, שמנחה את תוכנית הבוקר בשנה האחרונה, לא ידעה על הכוונה להחליפה במגישת החדשות גאולה אבן. בשעות הצהריים עם פרסום הידיעה ב-ynet, המנחים נקראו לשיחת זום, כשצביקה הדר נמצא בחופשה בלונדון, ושם נאמר להם כי הוחלט לעשות שינוי בתוכנית הבוקר, והם למעשה מסיימים את דרכם בתוכנית בתוך פחות משנה.
רותם ישראל שנחשבת לאחת המנחות המבטיחות בטלוויזיה, עזבה את התפקיד הנחשק בתוכנית הפריים טיים ב"נינג'ה ישראל", לטובת הגשה זוגית עם אברי גלעד בתוכנית הבוקר של רשת. בעוד השניים החלו להתייצב עם נתוני הצפייה, הוחלט בערוץ, על ידי גלעד וההנהלה הקודמת, שהוא יעזוב את תפקידו ויגיש תוכנית ברצועת שבע בערב.
לדגל נקרא צביקה הדר, מהמנחים הוותיקים והמצליחים בישראל. הדר שנפגע בעבר מהתנהלות רשת, דבר שאירע עם ההנהלה הקודמת, הסכים להגיע אחרי שההדורים יושרו. אולם בהנהלה הנוכחית - בראשותם של יורם אלטמן וסוכן השחקנים לשעבר מאיר קוטלר שהיום משמש בתור משנה למנכ"ל בכיר - הוחלט להיפרד מהדר ואת זה הם עשו כאמור בשיחת זום בעוד הוא נמצא בחופשה בלונדון. הצלע השלישית, העיתונאית והמגישה הוותיקה, מירי מיכאלי, שהגיעה אחרי הצלחה בתוכנית הבוקר המתחרה בפאנל של ניב רסקין, שמעה על ההחלטה להחליפה בעקבות הפרסום ב-ynet.
2 צפייה בגלריה
מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר
מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר
מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר
(ענת מוסברג)
מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף כתב בחשבון הטוויטר שלו כי לרשת "יש בעיה קשה בעשיית טלוויזיה, אבל בעיה לא פחות חמורה בלהיות בני אדם". בהמשך הוסיף שיף כי "ברשת אומרים שהייתה אמורה להיות פגישה עם צוות ההנחיה אחרי שהדר יחזור מחופשה", אבל בגלל שהידיעה פורסמה ב-ynet, "נאלצו לקיים שיחה בהולה במקביל לפרסום".
תוכנית הבוקר החדשה עם גאולה אבן צפויה לעלות ברשת בינואר, כשהחוזה טרם נחתם אולם הצדדים סיכמו את הפרטים ביניהם והחתימה צפויה בקרוב.
מרשת טרם נמסרה תגובה לדברים אלה.