אוסף הסיפורים הקצרים "דרכים לומר שלום" נולד משיתוף פעולה עם "סדנאות הבית", בית הספר לכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי. הוא מביא את סיפוריהם של דתייה שחולמת על חיים אחרים, חסרת בית שמהתלת בנפשו של איש ברחוב, פלסטיני וישראלי בנסיעה משותפת לעבר מחסום, צעירה שעומדת בתור במעדנייה רק כדי לנקום, ועוד מצבים אנושיים רבים, מרתקים ומלאי חיים. "לא שאנחנו אובייקטיבים", אומר הסופר אשכול נבו, "אבל קובץ הסיפורים הראשון של בוגרי 'סדנאות הבית', שנערך על יד שרי שביט, פשוט נהדר". וגידלי מצטרפת: "אנחנו גאים בכותבים שמשתתפים בו ומתרגשים ממנו עד כלות".
"דרכים לומר שלום" הוא אוסף הסיפורים השלישי מבית "עברית" הרואה אור דיגיטלית, בחינם ובמתנה לקוראים, בימי הקורונה. "עברית" היא חנות הספרים הדיגיטליים והמודפסים הגדולה בישראל, המציעה גם אפליקציה ייעודית לקריאת הספרים. "עברית" מאפשרת רכישה נוחה וקריאה קלה בכל טאבלט או סמארטפון ואלפי כותרים בתחומים רבים ומגוונים לקהל הולך וגדל של קוראים.
לדברי גיא בן־נון, מנכ"ל "עברית": "בתקופה זו, בה גלגלי הדפוס שקטים מתמיד, ויצירה חדשה רואה פחות ופחות אור, אנו ב'עברית' שמחים להוות במה להכרות עם קולות ספרותיים חדשים שצמחו בבית הספר המצליח לכתיבה של אשכול ואורית".

לקבלת המתנה לחצו כאן.