להקת דיסטרבד תגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים באקספו תל אביב ב-28 ביוני, מחיר כרטיס למופע עומד על 354 שקלים. זו תהיה הופעתם השנייה של הלהקה בארץ, לאחר שהופיעו כאן לראשונה בשנת 2019. המכירה תיפתח היום (ב') בשעה 14:00.
1 צפייה בגלריה
דיסטרבד בהופעה
דיסטרבד בהופעה
דיסטרבד בהופעה
(צילום: Jeff Schear/GettyimagesIL)
להקת המטאל האמריקנית הוקמה בשיקגו ב-1994 תחת השם Brawl, אך שינתה את שמה לדיסטרבד בשנת 1996 עם הצטרפותו של הסולן דייויד דריימן. מאז הוציאה הלהקה שמונה אלבומי אולפן, שזכו להצלחה ענקית וביססה לעצמה קהל מעריצים אדוק כשאלבומם החדש, Divisive, יצא בשנה שעברה. לאורך שנות פעילותם היו מועמדים לעשרות פרסים, בהם גם פעמיים לפרס הגראמי. בשנת 2011 חברי ההרכב לקחו הפסקה של כמה שנים, שלוותה בשמועות על בעיות ביחסים ביניהם, אך הם שבו לפעילות ב-2015.
דייויד דריימן הוא בן למשפחת ניצולי שואה והוא עצמו נגע בנושא ביצירתו, במיוחד בשיר Never Again מתוך האלבום Asylum מ-2010. המוזיקאי מדבר עברית ומבקר את משפחתו בישראל לא מעט, ובריאיון משנת 2019 ל-ynet סיפר על הקשר החזק שלו לישראל ועל לימודיו כנער בישיבה, התגאה בשורשים שלו שכללו סבא ששירת בהגנה וסבתא שכיכבה על השער של "לאישה" כ"חיילת ישראלית שהחזיקה את העוזי, תימנייה יפהפייה".