בחודש ספטמבר האחרון מייקל קיי וויליאמס (54) נמצא מת בדירתו שבברוקלין ולאחר בדיקה פתולוגית נקבע סיבת המוות הייתה מנת יתר. היום (ד') משרד התובע הפדרלי הודיע כי ארבעה נעצרו בחשד למעורבות במותו של השחקן שזכור בעיקר כעומאר ליטל בסדרה "הסמויה".
2 צפייה בגלריה
מייקל קיי. וויליאמס
מייקל קיי. וויליאמס
מייקל קיי וויליאמס
(AP)
אחד מהארבעה מואשם במכירת הפנטניל וההירואין שלכאורה גרם ישירות למותו של וויליאמס. בהודעת משרד התובע נודע כי האדם, אירווין קרטחנה נראה לכאורה במצלמת אבטחה מוכר לוויליאמס את הסמים – הוא נעצר אתמול בפוארטו ריקו.
השלושה האחרים מוגדרים כשותפים לפשע – הקטור רובלס, לואיס קרוס וקרלוס מאקי. הם נעצרו בניו יורק.
כל הארבעה עומדים בפני אישומים שהעונש המקסימלי עליהם יכול להגיע ל-40 שנה בכלא. קרטחנה עומד בפני אישומים נוספים שעשויים לעלות לו בעד 20 שנה נוספות.
"זהו משבר בריאות ציבורי וזה חייב להיפסק", אמר התובע דמיאן וויליאמס בהצהרה לתקשורת. "לסמים קטלניים כמו פנטניל והירואין לא אכפת מי אתה או מה השגת. הם פשוט גורמים להתמכרות ומובילים לטרגדיה".
2 צפייה בגלריה
מייקל קיי. וויליאמס כעומר, מתוך "הסמויה"
מייקל קיי. וויליאמס כעומר, מתוך "הסמויה"
מייקל קיי וויליאמס (במרכז) כעומאר ליטל, מתוך "הסמויה"
(באדיבות yes)
בעבר, וויליאמס חלק עם התקשורת את מאבקו בהתמכרות לסמים, שהגיעה לשיאה כשכיכב בדרמה המשטרתית הנערצת "הסמויה". "לא הרגשתי ראוי להזדמנות כזאת", סיפר בריאיון לרדיו, "וכשהסדרה ודמותו של עומאר הסתיימו, היו לי אפס כלים כדי לדעת איך לשחרר את זה". בריאיונות אחרים סיפר וויליאמס על ילדותו הקשה בברוקלין, וחשף כי נוצל מינית ונאבק בהתמכרות עוד כשהיה נער.