דקסטר: דם חדש

מתי ואיפה: 8 בנובמבר, yes.
מה הסיפור: מיני-סדרת המשך בת שמונה פרקים לדרמת הפשע האהובה, "דקסטר", שתנסה לכפר על העונה השמינית והאחרונה מ-2013 שאכזבה קשות את המעריצים. כזכור, מדקסטר הרוצח הסדרתי נפרדנו - כן, זוהי אזהרת ספוילר - רגע לאחר שאחותו דברה מתה וכשהוא בורח מהרשויות הישר לתוך סערת הוריקן. אך בעוד שכולם האמינו שהוא מת, התברר שהוא הפך לחוטב עצים באורגון. מה הפלא שהם מרגישים צורך לעשות תיקון?
"דקסטר: דם חדש" מתרחשת כעשר שנים לאחר מאורעות העונה השמינית, ומחליפה את מיאמי החמימה והשמשית לטובת החורף הניו יורקי האפלולי. כעת הוא כבר לא דקסטר מורגן, מומחה לדם במחלקת הזיהוי הפלילי במשטרה, אלא בחור בשם ג'ים לינדזי שמתגורר בעיירה בשם איירון לייק ומתפרנס למחייתו מעבודה בחנות לכלי נשק. הוא מתחזק מערכת יחסים עם אנג'לה, מפקדת המשטרה המקומית, ואפילו מתמודד בהצלחה עם הדחף שלו להרוג - עד שבני נוער מקומיים מתחילים להיעלם בזה אחר זה באופן מסתורי, וכשמתברר שמאחורי זה עומד אדם מסוכן, הצד האפל שלו עושה קאמבק.
11 צפייה בגלריה
מתוך "דקסטר: דם חדש"
מתוך "דקסטר: דם חדש"
מתוך "דקסטר: דם חדש"
(צילום: Seacia Pavao/SHOWTIME באדיבות yes)
מי בפנים: מהסדרה המקורית ישובו מייקל סי. הול ("עמוק באדמה") ושתי רוחות נוספות מעברו: גרושתו במציאות המגלמת את אחותו - ג'ניפר קרפנטר, וג'ון לית'גו (שישוב בתפקיד ארתור מיטשל, רוצח הטריניטי). תוספות חדשות לסדרה יגיעו בדמויותיהם של קלנסי בראון ("חומות של תקווה"), ג'ק אלקוט (The Good Lord Bird, שיגלם את בנו, הריסון), אלאנו מילר ("ג'יין הבתולה") וג'וליה ג'ונס ("ווסטוורלד").

חסד נצחי (Perpetual Grace, LTD)

מתי ואיפה: 10 בנובמבר, סלקום tv.
מה הסיפור: מותחן פשע אפל עמוס בשחקנים מצוינים, שזכה לשבחים מהמבקרים ומהצופים כאחד, וכעת עושה עלייה ארצה שנתיים לאחר ששודר לראשונה ברשת epix. ג'יימס הוא גבר צעיר ומסתורי שמסמן את הכומר המקומי, ביירון בראון, בתור הקורבן הבא שלו להונאה. מה שג'יימס לא יודע זה שבראון אינו תמים כפי שהוא נראה, ומאחורי המעטה הקדוש מסתתר איש מסוכן, שיחד עם אשתו ליליאן הוא משתמש בדת כדי לרושש מאות אנשים חפים מפשע מכל חסכונותיהם.
מי בפנים: בן קינגסלי ("רשימת שינדלר"), ג'ימי סימפסון ("ווסטוורלד"), טרי אוקווין ("אבודים"), ג'קי וויבר ("אופטימיות היא שם המשחק"), לואיס גוזמן ("נרקוס") ודיימון הרימן ("היו זמנים בהוליווד").
11 צפייה בגלריה
מתוך "חסד נצחי"
מתוך "חסד נצחי"
מתוך "חסד נצחי"
(צילום: EPIX)

הפסיכיאטר מהדלת ליד (The Shrink Next Door)

מתי ואיפה: 12 בנובמבר, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: קומדיה שחורה המבוססת על פודקאסט פופולרי באותו השם מ-2019, שחשף את סיפורו האמיתי של פסיכיאטר שניצל את הקשרים שלו עם מטופליו כדי לנצל אותם לצרכיו האישיים. ההמחזה הטלוויזיונית של האירועים מתרחשת בתחילת שנות ה-80 ועוקבת אחר מרטין "מרטי" מרקוביץ, גבר משונה אך משכיל, שבבעלותו חברת טקסטיל מצליחה.
יום אחד הוא מתחיל ללכת לטיפול אצל ד"ר אייזק "אייק" הרשקופף, פסיכיאטר מפורסם וכריזמטי ממנהטן שידוע כמטפלם של הכוכבים. אלא שאז מתברר שלרופא השרמנטי יש כוונות נסתרות - הוא משתלט בהדרגתיות על חייו של מרטי ומשיג גישה לחשבונות הבנק שלו, מערער את הקשר הקרוב שלו עם אחותו, משכנע אותו למנותו לנשיא העסק שלו, ואף עובר לגור בבית הקיץ של מרטי בהמפטונס.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הפסיכיאטר מהדלת ליד"
מתוך "הפסיכיאטר מהדלת ליד"
מתוך "הפסיכיאטר מהדלת ליד"
(צילום: +AppleTV)
מי בפנים: ויל פארל ("והרי החדשות") ופול ראד ("והרי החדשות", "אנטמן") באיחוד מרגש על המסך, קתרין האן ("וונדה-ויז'ן", "גברת פלטשר"), קייסי וילסון ("נעלמת") ועוד.

מאסר/כלואים (Time)

מתי ואיפה: 14 בנובמבר, ב-yes ו-HOT.
מה הסיפור: Time, דרמת פשע מבית BBC1 (שב-yes נקראת "מאסר" וב-HOT נקראת "כלואים"), מורכבת משלושה חלקים ומובאת מנקודת מבטם של שני גברים שונים מאוד הנמצאים בשתי סיטואציות שונות בתוך מתקן כליאה אחד באנגליה. הראשון הוא מארק קובדן - מורה, בעל ואבא שהורג בטעות אדם חף מפשע, ונכנס לארבע שנים בכלא כשהוא אכול רגשות אשמה. כצפוי, הוא מתקשה להתמודד עם חיי הכלא ההפכפכים, ששונים מכל מה שהכיר קודם לכן, ומבין כי כשזה מגיע להישרדות אין מקום לטעויות.
בפנים הוא פוגש את אריק מק'נאלי, קצין כלא הגון ואכפתי שעושה את מיטב יכולתו כדי להגן על האנשים שתחת אחריותו - אתגר יומיומי במקום כל כך עמוס מתחים וחסר משאבים. אך כשאחד מהאסירים הכי מסוכנים בכלא מזהה אצלו חולשה, אריק מגיע לצומת דרכים שמאלץ אותו לבחור בין עקרונותיו לבין משפחתו.
11 צפייה בגלריה
מתוך Time
מתוך Time
מתוך Time
(צילום: BBC/BBC Studios/James Stack באדיבות yes)
מי בפנים: שון בין ("משחקי הכס", "שר הטבעות") וסטיבן גרהאם ("סנאץ'") בשני התפקידים הראשיים, וגם נדין מרשל ("התמימים", "נעלמת"), שיבון פינרן ("אחוזת דאונטון") ועוד.

טייגר קינג - עונה 2 (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness)

מתי ואיפה: 17 בנובמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: אחת מהסדרות המצליחות והמדוברות ביותר של תחילת תקופת הקורונה (עם 64 מיליון צפיות ברחבי העולם אי שם במרץ 2020) חוזרת לעונה שנייה - וככל הנראה מטורללת לא פחות. "טייגר קינג", למי שפספס, היא סדרה דוקומנטרית שעוקבת אחר האנשים המטורללים למדי שמנהלים גני חיות אקזוטיים פרטיים - ובראשם ג'ו "אקזוטיק" שרייבווגל מאוקלהומה. או כך לפחות הם חשבו. בפועל קיבלנו הצצה לסחר בחיות אקזוטיות בארצות הברית, קונסיפרציות רצח, וגברים שמנצלים את גני החיות שלהם כדי לחיות כמו סולטנים, כולל התייחסות לעובדותיהם כאל מאהבות-שפחות.
על פי הטריילר, העונה החדשה תמשיך מאיפה שנפסקה זו הקודמת, ותראה את ההצלחה והתהילה שלה זכו כוכביה השונים - כולם למעט ג'ו אקזוטיק, שנכנס ל-22 שנה בכלא לאחר שהורשע בשכירת רוצח שיהרוג את הנמסיס שלו, האקטיביסטית למען זכויות החיות קרול בסקין, ובפשעים נוספים נגד חיות בר. "יש אדם חף מפשע בכלא", הוא אומר למצלמה היישר מהכלא הפדרלי בטקסס, "כולם מגני החיות עושים כסף שם בחוץ, ואני זה שמשלם את המחיר עבור כל אחד מהם". גם סיפורה של בסקין נמשך בעונה השנייה, על אף שהכריזה שלא תיקח חלק בעונה הבאה בשל האופן שבו הוכפשה בראשונה והואשמה בהעלמת ורצח בעלה, דון לואיס. ואכן, בטריילר, נראה שמנסים לכפר על כך עם הסבר נוסף להיעלמות, שכולל "דמויות מפוקפקות בקוסטה ריקה", שעימן לואיס עשה עסקים. בקיצור, יש למה לחכות.

חיי המין של נערות הקולג' (The Sex Lives of College Girls)

מתי ואיפה: 18 בנובמבר, HBO מקס.
מה הסיפור: אחרי ההצלחה שלה עם "אמת או חובה" המתוקה בנטפליקס, מינדי קלינג מנסה את מזלה עם סדרה נשית נוספת - "חיי המין של נערות הקולג'", שאותה יצרה יחד עם ג'סטין נובל ("ברוקלין תשע-תשע") עבור HBO מקס, בתקווה שבהמשך תגיע גם למחוזותינו. הסדרה תעקוב אחר קימברלי, ויטני, בלה ולייטון - ארבע צעירות בנות 18 המגיעות מרקעים שונים ישר לחדר משותף אחד במגורי קולג' יוקרתי בוורמונט, שבו הן מתחילות את שנתן הראשונה.
כפי ששמה מרמז, בעשרת פרקיה נתלווה אל הארבע בעודן מתמודדות עם האתגרים השונים שמביאים איתם החיים הסטודנטיאליים - משיעורים ומחויבויות ועד הורמונים שוצפים ופעילויות מיניות מרובות. אבל מה עושים כשגבר אחד תופס את תשומת ליבן של כל הארבע?
11 צפייה בגלריה
מתוך "חיי המין של נערות הקולג'"
מתוך "חיי המין של נערות הקולג'"
מתוך "חיי המין של נערות הקולג'"
(צילום: essica Brooks/HBO Max)
מי בפנים: את החבורה יגלמו פאולין שאלאמה (אתם לא טועים, זוהי אחותו של טימותי שאלאמה), אמריט קאור, רנה ראפ (שמגלמת את רג'ינה ג'ורג' בגרסת ברודוויי ל"ילדות רעות") ואליה שאנל סקוט (גם היא מברודוויי, אך מהמחזה "ספר המורמונים"). חוץ מהן ישתתפו גם דילן ספראוס ("אחרי שהתנגשנו"), מידורי פראנסיס ("דאש ולילי") וגאווין לת'רווד ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה").

קאובוי ביבופ (Cowboy Bebop)

מתי ואיפה: 19 בנובמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: גרסת לייב אקשן מד"בית לסדרת מאנגה יפנית מ-1998, שעוד לפני עלייתה הצליחה לטרוד את מנוחתם של מעריצי המקור, שדואגים למה שיקרה לה בעיבוד הנוכחי. אם זאת, אולי ינחם אותם לדעת ששנישירו ווטנבה, במאי הסדרה המקורית, לקח חלק גם בגרסה הזו כיועץ, ועל הפסקול אמונה יוקו קאנו, מלחינת פסקולי האנימה המפורסמת.
"קאובוי ביבופ" מתרחשת ביקום פיקטיבי שבו כדור הארץ הופך לבלתי ראוי למגורים, ומאלץ את האנושות ליישב את מערכת השמש. גיבורה הוא ספייק ספיגל, רוצח שכיר לשעבר וצייד ראשים בהווה, שמסתובב ברחבי הגלקסיה על חללית בשם ביבופ בחיפוש אחר הפושעים הכי מסוכנים שיש, יחד עם קבוצת ציידי ראשים צבעונית בהנהגתו. למרבה הצער, הנטייה שלו להסתבך עם אויבים רבים מכניסה אותו ואת חבריו לצרות באופן קבוע.
11 צפייה בגלריה
מתוך "קאובוי ביבופ"
מתוך "קאובוי ביבופ"
מתוך "קאובוי ביבופ"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ג'ון צ'ו ("הרולד וקומר משתוללים באמריקה"), מוסטפה שאקיר ("הצמד"), דניאלה פינדה ("עולם היורה: נפילת הממלכה") ואלנה סאטין ("נקמה").

מחזור כישור הזמן (The Wheel of Time)

מתי ואיפה: 19 בנובמבר, אמזון פריים.
מה הסיפור: רגע לפני ש-2021 נגמרת, סדרת פנטזיה אפית נוספת - ואולי הגדולה מכולן - בדרך למסך הקטן. הפעם זהו העיבוד המצופה (והיפהפה, על פי הטריילר) של אמזון פריים לסדרת הספרים הפופולרית של רוברט ג'ורדן המנוח. "מחזור כישור הזמן" מתרחשת בעולם פנטסטי ועוקבת אחר מוריין, חברה בארגון אאס סדאי, המורכב מנשים עוצמתיות המתעלות קסם.
סביב מתקפה של כוחות אדון האופל, ישות מרושעת שזוממת לעצב את העולם מחדש על פי רצונה, מוריין מגיעה לכפר נידח ואוספת משם חמישה צעירים וצעירות למסע חובק עולם. הסיבה? היא מאמינה שאחד מהם עשוי להיות גלגולו של הדרקון - אדם רב עוצמה שעל פי הנבואות יציל את האנושות או ישמיד אותה (היא מייחלת לאפשרות הראשונה, מן הסתם). העונה השנייה כבר יצאה לדרך עם הצילומים, כך שאפשר רק לקוות שהראשונה תהיה טובה כמו ההייפ.
11 צפייה בגלריה
מתוך "מחזור כישור הזמן"
מתוך "מחזור כישור הזמן"
מתוך "מחזור כישור הזמן"
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: רוזמונד פייק ("נעלמת"), סופי אוקונדו ("החיים הסודיים של הדבורים", "ראצ'ד"), זואי רובינס ("על החגים ועל המוות"), וגם מייקל מק'אלהטון (רוז בולטון מ"משחקי הכס") ואלברו מורטה (הפרופסור מ"בית הנייר") בתפקידים קטנים.

דין גיהנום (Hellbound)

מתי ואיפה: 19 בנובמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרת אימה דרום-קוריאנית חדשה, שמאיימת להשתלט על פסגת הטופ-טן של נטפליקס. "דין גיהנום" מבוססת על קומיקס שיצר הבמאי שלה, יאון סאנג-הו ("רכבת לבוסאן"), ומחזיקה בתואר הסדרה הקוריאנית הראשונה שהוקרנה אי פעם בפסטיבל טורונטו. היא מתרחשת במעין גרסה בדיונית ודיסטופית של סיאול, שבה אנשים יכולים לחזות מתי הם הולכים למות וכשהזמן הזה מגיע נוחתות על כדור הארץ ישויות על-טבעיות, מעין מלאכי מוות שחורכים אנשים עם להבות ושולחים אותם לגיהנום.
כת חדשה בשם "האמת החדשה" מנצלת את המומנטום כדי לשכנע את הציבור שרק חוטאים הופכים למטרה על ידי הישויות, ושהגעתן לכדור הארץ מסמלת את רצון האל להפוך את בני האדם לצדיקים. אולם כשתינוק שנולד רק לפני יומיים נכנס גם הוא לרשימת ה"חוטאים", אנשים מתחילים לפקפק בכת הזאת ולחקור מה המניעים האמיתיים שלה, ומאיפה בכלל הגיעו הישויות הללו. האם אלה חייזרים, שדים או אלים?
11 צפייה בגלריה
מתוך "דין גיהנום"
מתוך "דין גיהנום"
מתוך "דין גיהנום"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: יו אה-אין ("בערה"), צ'ייס יי ("דייב"), פאק ג'ונג-מין, קים היון-ג'ו, וון ג'ין-אה ועוד.

הוקאיי

מתי ואיפה: 24 בנובמבר, דיסני פלוס.
מה הסיפור: מיני-סדרה חדשה שמתווספת לרשימת הפרויקטים של מארוול בדיסני פלוס, שנמצאת גם היא על רצף הזמן של היקום הקולנועי של מארוול, ומתרחשת אחרי מאורעות הסרט "הנוקמים: סוף משחק" (2019). "הוקאיי", שתיפתח עם שני פרקים חדשים ברצף (מתוך שישה, שיעלו בכל יום רביעי לשירות הסטרימינג), מביאה לפרונט את קלינט בארטון AKA הוקאיי, שנמצא בניו יורק ומגלה כי חקיין שלו מסתובב בעיר ומתחזה לו.
הקאטץ': זה לא חקיין אלא חקיינית - קייט בישופ, אישה צעירה שגם מתמחה בקשתות ובאמנויות לחימה, הודות לבית האמיד שבו גדלה שאפשר לה ללמוד כישורים שונים. כשבארטון מבין שאויבים מהעבר מחפשים אחריו - הוא ובישופ נאלצים לשתף פעולה ולהביסם, כדי שיספיק לחזור בזמן למשפחתו עד חג המולד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "הוקאיי"
מתוך "הוקאיי"
מתוך "הוקאיי"
(צילום: +Diseny)
מי בפנים: ג'רמי רנר ("מטען הכאב") הוא הוקאיי, היילי סטיינפלד ("פיץ' פרפקט" ו"דיקנסון", שחוזרת החודש גם היא לעונה חדשה) נכנסת לנעליה של קייט בישופ, פלורנס פיו ("מידסומר", "האלמנה השחורה") תשוב לתפקיד ילנה בלובה (ואם טרם צפיתם ב"האלמנה השחורה" - זה הזמן), וגם: לינדה קרדליני ("בשבילי אתם מתים"), ורה פרמיגה ("לזמן את הרוע"), טוני דלטון ("סמוך על סול"), בריאן ד'ארסי ג'יימס ("ספוטלייט") ואלאקווה קוקס שתגלם את גיבורת העל אקו, שכבר עובדת על סדרת ספין-אוף משלה לדיסני פלוס.

סיפור אמיתי (True Story)

מתי ואיפה: 24 בספטמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: מיני-סדרה דרמטית שנכתבה על ידי אריק ניומן ("נרקוס", "נרקוס: מקסיקו"), ושבה מככב קווין הארט במעין גרסה אלטרנטיבית של עצמו. הארט נכנס לנעליו של קיד, אחד מהקומיקאים המצליחים ביותר בעולם. במהלך סיבוב ההופעות שלו, הוא מחליט לעשות עצירה קטנה בעיירה שבה גדל בפלורידה, אולם הביקור הזה הופך לעניין של חיים ומוות עבורו כשהשלכותיו של ערב אחד עם אחיו הבכור והסורר, קרלטון, מאיימות להרוס את כל מה שבנה עד כה.
"זה מותחן, אתם תראו אותי שם כמו שלא ראיתם אותי מעולם", אמר הארט בריאיון ל"אינטרטיינמנט וויקלי". "רצינו להעלות את רף הסקרנות. 'מה קווין מנסה לומר? הוא מגלם את עצמו?'... כי החיים שלו די מקבילים לשלי עד לרמה מסוימת, ואז זה מוקצן בכמה מקומות. אבל בסוף זה מתעסק בשאלות 'כמה רחוק תהיה מוכן ללכת כדי להגן על הדברים שעבדת קשה עבורם? ומה תעשה כדי לוודא שהם לא יילקחו ממך?'. אני לא רוצה להרוס יותר מדי, אז רק אגיד שכשהחיים מציבים לך אתגרים, אתה לא יודע מה תהיה מסוגל לעשות כדי לגבור עליהם ולאיזה בן אדם תוכל להפוך". גם השחקן ווסלי סנייפס ששמגלם את אחיו הבכור, סיפר באותו ריאיון כי חשב שהסדרה תהיה בסגנון "תרגיע" של לארי דיוויד, אך ברגע שהבין שלהארט יש תוכנית אפלה יותר מסתם פאנצ'ים, אמר לו: "אם לשם אתה רוצה ללכת - אני תומך בך".
11 צפייה בגלריה
מתוך "סיפור אמיתי"
מתוך "סיפור אמיתי"
מתוך "סיפור אמיתי"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קווין הארט ("סוכן וחצי"), ווסלי סנייפס ("בלייד"), ת'יאו רוסי ("ילדי האנרכיה"), ויליאם קאטלט ("ברק שחור"), בילי זיין ("טיטאניק") ופול אדלשטיין ("מרפאה פרטית").

הבזק של רצח (Buried)

מתי ואיפה: 28 בנובמבר, ב-HOT ו-yes.
מה הסיפור: קצת יותר משבועיים לאחר שתשודר לראשונה ברשת SHOWTIME האמריקנית, סדרת הפשע-אמיתי החדשה של יוצרי "צל של אמת", ארי פינס, מיקה תימור ויותם גנדלמן, מגיעה לישראל. "הבזק של רצח", בן ארבעת החלקים, חושף מקרה של אישה שנזכרה ברצח שבוצע לנגד עיניה לפני 20 שנה, ומציג כיצד הוא הוביל לדיון לאומי על חוק ההתיישנות והאם ניתן להסתמך על זיכרון מודחק בבית משפט.
ב-1989, במהלך משחק עם בתה בת השמונה, איילין פרנקלין קיבלה לפתע פלאשבק לרגע בצעירותה שבו ראתה את חברתה הטובה ביותר, סוזן נייסון, נאנסת ונרצחת בברוטליות לנגד עיניה - מקרה רצח שלא פוענח במשך כשני עשורים. אולם גרוע מכך, פרנקלין נזכרה כי מי שעשה את המעשה הזה הוא לא אחר מאביה, ג'ורג' פרנקלין. הסדרה תגולל מחדש את הסיפור המטלטל באמצעות קטעי ארכיון מיוחדים ועדויות מצד משפחה, שכנים, מומחי זיכרון, רשויות אכיפת החוק ואנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש.

סנדיטון (Sanditon)

מתי ואיפה: 28 בנובמבר, HOT.
מה הסיפור: עד ש"ברידג'רטון" תשוב למסך, אפשר להעביר את הזמן עם הדרמה ההיסטורית הזו של אנדרו דיוויס (מיוצרי "בית הקלפים"), המבוססת על כתב יד של ג'יין אוסטן לספרה האחרון, שאותו לא הספיקה לסיים עד מותה ב-1817. בשל הנסיבות, דיוויס התבסס על כתביה המקוריים של אוסטן, אולם נאלץ לפתח את הדמויות בעצמו על מנת להשלים את הסיפור, שמתרחש בתקופת העוצרות (1811-1820).
שרלוט הייווד, אישה צעירה, נמרצת, תמימה ואימפולסיבית עוברת מביתה שבכפר לסנדיטון, כפר דייגים שעושה את מירב מאמציו להמציא את עצמו מחדש כאתר נופש על חוף הים. תחילה שרלוט נלהבת להתנסות בכל מה שיש למקום החדש להציע לה, אבל נדהמת לגלות כמה תושביו תככנים, שאפתנים ומלאי סודות. עוד לפני שהיא מספיקה לעשות זאת, היא מוצאת את עצמה במרכזו של משולש אהבים ונקרעת בין צמד אחים - טום פרקר, יזם צעיר ונלהב, ואחיו הצעיר והנאה סידני, שעימו היא מתכתשת ללא הפסקה. קלאסיק ג'יין אוסטן.
11 צפייה בגלריה
מתוך "סנדיטון"
מתוך "סנדיטון"
מתוך "סנדינטון"
(צילIם: itv)
מי בפנים: רוז ויליאמס ("מדיצ'י"), ת'יאו ג'יימס (סאגת "מפוצלים"), קריסטל קלארק ("מראה שחורה"), קייט אשפילד ("מת על המתים"), קריס מרשל ("אהבה זה כל הסיפור") ואן ריד ("השנים").