אחרי 22 שנה: צביקה יחזקאלי עוזב את ערוץ 13, אחרי שהיה בו אחד מהטאלנטים הבכירים עוד מימי ערוץ 10, ויצטרף לערוץ החדשות החדש I24 ניוז.
1 צפייה בגלריה
צבי יחזקאלי
צבי יחזקאלי
צבי יחזקאלי
(צילום: רונן אקרמן)
בהודעה הרשמית של הערוץ החדש נמסר כי יחזקאלי, בנוסף לתפקיד הפרשן לענייני ערבים, יגיש "תוכנית מרכזית".
"אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע"ה לשליחות חדשה", מסר יחזקאלי בהודעה הרשמית, "הטבח הנורא ב-7 באוקטובר הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי. אני מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שיעלה בקרוב לאוויר. אני מודה לכל המנהלים, החברים והעובדים שעבדתי איתם כתף אל כתף, מעריך ומאחל בהצלחה לכולם, וניצחון לעם ישראל".
I24 ניוז בעברית הוא הערוץ הרביעי של רשת ערוצי החדשות הבינלאומיים המשדרים מישראל לעולם בשלושה אפיקים ושלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ החדש יעלה לאוויר בקרוב, ויהיה למעשה ערוץ החדשות הראשון בישראל אשר ישדר חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מדובר במכה קשה מאוד לחדשות 13, כשברקע תוכנית הקיצוצים והתנגדות של טאלנטים לדרך הניהול של המנכ"ל אור צלקובניק. צלקובניק עצמו מתנדנד, ומעמדו של מי שמונה רק לפני כשנה - מתערער.
צלקובניק נתבקש לבנות תוכנית קיצוצים נרחבת, וניסה להסביר להנהלת הערוץ שיהיה קשה ליישם אותה. בחזית אחרת - בישיבת כתבים שנערכה ללא נוכחותו של המנכ"ל, הביעו מורת רוח מדרך הניהול. "מה שמזכירה של גולן יוכפז עשתה בעבר, היום עושים שלושה מנהלים", נאמר שם בין היתר, דברים שנאמרו מאוחר יותר גם בפניו של המנכ"ל וההנהלה.