הבמאי האיטלקי המוערך, עמנואלה קריאלזה, חשף אתמול (א') כי הוא נולד כאישה, כך סיפר במהלך מסיבת עיתונאים לקידום סרטו החדש L'Immensita בפסטיבל ונציה.
1 צפייה בגלריה
עמנואל קריאלס ופנלופה קרוז
עמנואל קריאלס ופנלופה קרוז
"אני חושב שהחלק הכי טוב בלהיות גבר הוא להיות אישה". עמנואלה קריאלזה ופנלופה קרוז
(צילום: AP)
"אני חושב שהדבר הכי טוב בלהיות גבר הוא להיות אישה. אני לא רואה הבדל מהותי בין עולם כזה ואחר. אני מי שאני ואני שומר בעצמי את שני הקטבים", אמר קריאלזה והוסיף: "ביולוגית, נולדתי כאישה. אבל זה לא אומר שאין בי צד נשי".
עלילת L'Immensita, הסרט בכיכובה של פנלופה קרוז, מתרחשת ברומא של שנות ה-70 ומתארת את חייה של משפחת בורגטי, כשדרמה פנימית מטלטלת את חיי המשפחה.
אדריאנה, הבת הבכורה במשפחה, מזדהה כבן, ובזמן שמקבלת את תמיכתה ואהבתה של אימה, היא סובלת מהיחס של אביה המתעלל והבוגדני, ולכן יוצרת קשר עם ילדה צוענייה.
סרטו הראשון באורך מלא של קריאלזה היה We Were Starngers (1997), ואחריה ביים את ב-2002 את "רספירו" וב-2007 את Nuovomondo (בתרגום מאיטלקית, "עולם חדש"). עלילות שני הסרטים האחרונים התרחשו גם כן בסיציליה והיו מועמדים לפרסים רבים וזכו לביקורות טובות. סרטו הרביעי של הבמאי, "טרה פרמה", שהיה גם האחרון שיצר עד כה, זכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל ונציה בשנת 2011.