בקבוק קולה ב-50 שקלים? צלחת חמוצים ב-150 שקלים? אחרי הסערה ברשתות החברתיות, מנהל המזנונים בהופעת אייל גולן מגיב בשיחה עם ynet לטענות על המחירים המופקעים. ביום חמישי הופיע אייל גולן באיצטדיון בלומפילד כחלק מחגיגות 30 השנים לקריירה שלו. באזור ה-VIP נדהמו האורחים לגלות כי תפריט המשקאות והמזון כולל מחירים גבוהים מאוד. ״אין כמעט אחד שראה את התפריט ולא קיבל שוק״, סיפר צחי, אחד הבליינים. מנהל חברת המזנונים אומר כי מבחינתו מדובר במחירים סבירים בשל העלויות. ״זה הולך לפי מחירים שקבועים במועדוני לילה ובאזורים שמתוחמים ב-VIP", הסביר בשיחה עם ynet. "מקבלים שירות של מלצרים וראנרים ושירותי אבטחה, ומכאן יוצא שיש את המחירים האלה".
1 צפייה בגלריה
התפריט והמחירים בהופעתו של אייל גולן
התפריט והמחירים בהופעתו של אייל גולן
התפריט והמחירים בהופעתו של אייל גולן
(-)

זה נראה לך הגיוני וסביר? "בוודאי. אלה המחירים שקבועים במקומות כאלה. אנחנו אלה שקבענו את המחירים וזה מחיר סביר. 20 שנה אנחנו מוכרים במחירים האלה בהתאם לשוק. רק לעשות לך סדר, כוס של ערק עולה 65 שקלים, בבקבוק זה יוצא 20 כוסות". רשימת המחירים במתחם ה-VIP כאמור כללה גם בקבוק ערק עם משקל קל והגיעה ל-860 שקלים לבקבוק, יותר מפי עשרה ממחירו הנקוב של בקבוק במשק, כמו גם צלחת חמוצים שעלתה ״רק״ 150 שקלים. למה צלחת חמוצים עולה 150 שקל? עושים עם המחיר הזה קניות בשוק. "אתה יודע מה ההוצאות שלי? עם מה אני נלחם? זה לא חנות מכולת שאתה בא קונה והולך הביתה. יש הוצאות אדירות של מאות אלפי שקלים ומי שרוצה VIP, יש לכך מחיר״.
חברת ליאם הפקות מטעמו של אייל גולן הגיבה לדברים ואמרה כי אין לה קשר למחירים במזנונים. צחי מאשר את האמירה הזאת ומצהיר כי הוא המחליט היחיד בכל הקשור למחירים. מה זה עשה לך כשאתה קורא את הסערה הציבורית על המחירים? "בכל מקום יש עליות מחירים. רק המס על השתיה המוגזת עלה בעשרות אחוזים".
עם יד על הלב. בקבוק ליטר וחצי של חמישים שקלים, זה נראה לך מחיר סביר? "כן. בקבוק חצי ליטר נמכר ב-20 שקלים. תעשה את החשבון לבד".
זה הופך את זה לבסדר? "בסדר או לא בסדר זה סיפור אחר. אני רק אומר מאיפה ההיגיון של המחיר. אני לא מכריח אף אחד לקנות. היו מאות שקנו לבד".
זיהית ירידה בגלל המחירים? "לא. המכירות היו יותר מאירועים קודמים. הייתה תרעומת על המחירים מצד הלקוחות אבל כשהוסבר להם שהם בשירות VIP, הם הבינו והמשיכו לקנות".
מחברת היכלי הספורט שאמונה על איצטדיון בלומפילד נמסר בתגובה: "מדובר בהפקה פרטית ששכרה את האצטדיון. מבדיקתנו מול הגורמים האחראים עולה שמחירי המשקאות הם כמקובל בהופעות דומות. המחירון המדובר קיים נקודתית רק באזור ה-VIP היוקרתי הכולל מלצרים והגשה לשולחנות, ואינו משקף את כלל נקודות המכירה ביתר חלקי האצטדיון, שכל אחד יכול לרכוש בהם ללא הגבלה".