אודיה הופיעה הערב (חמישי) לראשונה באצטדיון רמת גן, מול קהל של 30,000 איש. את המופע פתחה עם השיר "ואן דאם", שאותו ביצעה כשהיא שרה מתוך זירת איגרוף מוקפת להבות שהוקמה על הבמה. צפו:
אודיה מבצעת את ״ואן דאם״ בהופעה באצטדיון רמת גן
לאורך המופע ביצעה הזמרת והיוצרת רבים מלהיטיה בהם גם "פאפי", "אינטלקטוערסית", "רשימת קניות" והחדש שבהם - "עשר רמות מעליו", ואף אירחה שלושה זמרים שהצטרפו אליה לביצועים משותפים.
האורח הראשון היה גל אדם, ואחריו התארח גם בר צברי, כשהשניים שרו את יחד "אסטרולוגים רבנים". בשיא ההופעה הצטרף לאודיה נועם בתן, שהגיע למקום השני באירוויזיון, והשניים ביצעו יחד את "יכולה לבד" שלה, ואת "מאדאם" שלו. צפו:
אודיה ונועם בתן מבצעים יחד את ״יכולה לבד״







