אודיה הופיעה הערב (חמישי) לראשונה באצטדיון רמת גן, מול קהל של 30,000 איש. את המופע פתחה עם השיר "ואן דאם", שאותו ביצעה כשהיא שרה מתוך זירת איגרוף מוקפת להבות שהוקמה על הבמה. צפו:
לאורך המופע ביצעה הזמרת והיוצרת רבים מלהיטיה בהם גם "פאפי", "אינטלקטוערסית", "רשימת קניות" והחדש שבהם - "עשר רמות מעליו", ואף אירחה שלושה זמרים שהצטרפו אליה לביצועים משותפים.
אודיה בהופעה באצטדיון רמת גן
אודיה בהופעה באצטדיון רמת גן
אודיה בהופעה באצטדיון רמת גן
(צילום: עומרי סילבר)
אודיה בהופעה באצטדיון רמת גן
אודיה בהופעה באצטדיון רמת גן
הקהל בהופעה של אודיה באצטדיון רמת גן
(צילום: עומרי סילבר)
האורח הראשון היה גל אדם, ואחריו התארח גם בר צברי, כשהשניים שרו את יחד "אסטרולוגים רבנים". בשיא ההופעה הצטרף לאודיה נועם בתן, שהגיע למקום השני באירוויזיון, והשניים ביצעו יחד את "יכולה לבד" שלה, ואת "מאדאם" שלו. צפו: