אחרי שנפגשו עם נשיא ארצות הברית, המחוקקים בבניין הקפיטול, נציגי מדינות באו"ם, מושלים וראשי ערים - משפחות החטופים עוברות למוקד הכוח האמיתי בעולם: כוכבי הוליווד. בניסיון לשכנע אותם להתגייס למען השבת יקיריהם, הגיעה לקליפורניה משלחת של נציגי המשפחות, בהם אלה שני בת ה-14 מקיבוץ בארי שאביה נרצח ובן דודה עמית בן ה-16 נחטף על ידי מחבלי חמאס, יוני אשר שאשתו דורון ושתי בנותיהם, רז (4) ואביב (2), נחטפו לאחר שסבתו אפרת נרצחה לנגד עיניהן, ועדי דיוויס ודניאל גליה קינד, שחברתן הטובה מילדות ירדן רומן נחטפה לאחר שהצילה את ביתה בת ה-3, גפן.
3 צפייה בגלריה
שרון סטון במפגש עם נציגי משפחות החטופים
שרון סטון במפגש עם נציגי משפחות החטופים
שרון סטון במפגש עם נציגי משפחות החטופים
(צילום: Guy Doenyas)
בשבוע שעבר נפגשו נציגי המשפחות עם השחקנית שרון סטון בביתה בלוס אנג'לס, במה שמסתמן כמפגש עם הכוכבת ההוליוודית הגדולה ביותר שפגשה את המשפחות עד כה. עיניה של זוכת גלובוס הזהב והאמי בת ה-65 דמעו כששמעה את סיפורה של אלה, שישבה אצלה במטבח ושיתפה את סיפורה. סטון, שקיבלה מארגון הצלב האדום פרס הוקרה מיוחד ונוהגת לעשות עבורו עבודת הסברה, הבטיחה בתום הפגישה "לדבר באופן אישי עם הצלב האדום ולעשות כל שביכולתי לעזור".
כפי שפורסם, מפגש נוסף נערך גם בביתו של סקוטר בראון, המנהל היהודי של ג'סטין ביבר שהעלה את אלה ללייב שהפך לוויראלי בזכות מיליוני עוקביו. אירוע אחר התקיים בביתו של מפיק הקולנוע לורנס בנדר, שעובד צמוד עם קוונטין טרנטינו ואחראי בין השאר לסדרת "להרוג את ביל" ו"ממזרים חסרי כבוד". הם גם נפגשו עם בכירים בזירה פוליטית המקומית, כמו ראשת העיר לוס אנג'לס קארן בס, ראש העיר בוורלי הילס ג'וליאן גולד, סנאטורים וחברי קונגרס שהגיעו במיוחד לאירוע בבניין העירייה.
3 צפייה בגלריה
עדי דיוויס ודניאל גליה קינד במפגש עם קארן בס, ראשת העיר לוס אנג'לס
עדי דיוויס ודניאל גליה קינד במפגש עם קארן בס, ראשת העיר לוס אנג'לס
עדי דיוויס ודניאל גליה קינד במפגש עם קארן בס, ראשת העיר לוס אנג'לס
(צילום: Guy Doenyas)
הנציגים עוברים עוד בין אירועים אינטימיים ופגישות בבתים פרטיים לגאלות נוצצות רבות משתתפים במליבו, בוורלי הילס ובל אייר, שם הם נפגשים עם אנשי קולנוע ואמנות, שחקנים ומשפיענים. סוכנויות הטאלנטים המובילות בעולם כמו UTA ו-CAA הזמינו את המיוצגים שלהן במיוחד כדי להאזין למשפחות ששיתפו את סיפורם. נוכחים במקום העידו שאף עין לא נותרה יבשה. כולם הסכימו פה אחד שתסריטים מעוררי אימה שכאלה - גם התסריטאים הכי בכירים בהוליווד לא יכלו לדמיין.
המשפחות התארחו אצל מי שהקימו את השלוחה של פורום משפחות החטופים בלוס אנג'לס - נעה זהבי וטל יערי - בעזרתן של לימור גוט ותכלת סמל ואנשי צוות נוספים - כולם ישראלים המתגוררים בלוס אנג'לס ועוסקים בתחומים שונים בתעשיית הבידור ההוליוודית. "אני מאמינה שאת האימפקט האמיתי של ביקורי המשלחות עוד נראה בהמשך", אומרת זהבי ומציינת שעדיין לא סיימו למלא את היומן במפגשים והזדמנויות עבור המשפחות להמשיך ולשתף את הסיפורים החשובים שלהן בכל פלטפורמה אפשרית, גם בראיונות לתקשורת וגם במפגשים פנים מול פנים, "בהם מרגישים את האפקט החזק ביותר", לדבריה.
3 צפייה בגלריה
ראש העיר של בוורלי הילס ג'וליאן גולד מדבר במפגש של המשפחות עם סנאטורים וחברי קונגרס
ראש העיר של בוורלי הילס ג'וליאן גולד מדבר במפגש של המשפחות עם סנאטורים וחברי קונגרס
ראש העיר בוורלי הילס, ג'וליאן גולד, מדבר במפגש של המשפחות עם סנאטורים וחברי קונגרס
(צילום: Guy Doenyas)
"כשה-7 באוקטובר קרה, כולנו התעוררנו בבוקר ורק חשבנו איך אפשר לעזור למשפחות ומה אפשר לעשות. כולנו השתמשנו בכל הקשרים האישיים שיש לנו עם אנשים בתעשיית הבידור בעיר, וכשהגיעה הבקשה הרשמית מהפורום שנקים את השלוחה בלוס אנג'לס היה לנו לכבוד והרגשנו מועילים. שמנו לעצמנו מטרה: לעלות את המודעות וליצור קשרים אישיים בין המשפחות לבין התעשייה ההוליוודית ובכירים בזירה הפוליטית, ולגייס תרומות לעזרה למשפחות ומימון הפעילות בלוס אנג'לס. הגענו להישגים מרשימים אבל עוד הרבה עבודה לפנינו. המשפחות האמיצות האלה לא נחות לרגע בזמן הקצר שהיו כאן ולא הפסיקו לעבור מאירוע לאירוע תוך שיתוף הסיפורים שלהם שוב ושוב ושוב".
"אנחנו בסך הכול גוף אזרחי שעצר את החיים שלו כדי לעשות מה שאנחנו עושים עכשיו 24/7, ונעזרים בכל מי שיכול להתגייס ולתרום כדי שנוכל להמשיך לממן את הפעילות הזו ואת המשלחות. זו נסיעה יקרה, אנחנו מממנים למשפחות מלונות, הסעות, ארוחות, ביגוד, אבטחה ובעצם כל מה שהם צריכים. שלא לדבר על פרסום, שלטי חוצות, קמפיינים, הדפסות של חומרים בלי סוף, פרסום דיגיטלי והרשימה עוד ארוכה. המלחמה קורית גם בשדה הקרב בישראל וגם בעולם הרחב בהסברה. זו מלחמה קשה אבל אנחנו לא מוותרים. אם למשפחות יש כוחות להרים את עצמן ולטוס לקצה השני של הכדור ולספר את הסיפורים בלי לעצור - אין לנו את הפריבילגיה להישבר עכשיו. עד שיחזרו, כולם".