הופעתו של הקומיקאי האוסטרלי ג'ים ג'פריס, שהייתה אמורה להתקיים בעוד יומיים (ג') בהיכל מנורה שבתל אביב, נדחתה ל-24 באוקטובר - כך מסרה היום הפקת המופע.
1 צפייה בגלריה
ג'ים ג'פריס
ג'ים ג'פריס
ג'ים ג'פריס
(צילום: באדיבות נטפליקס)
לאחר הערכת מצב שנעשתה ביום שישי האחרון לאור המצב הביטחוני, ועל אף הרגיעה והפסקת האש שהוכרזה מאז, הוחלט בשיתוף עם הצוות של ג'פריס לדחות את המופע "כדי לא לסכן את האמן והקהל, וכדי לקיים את המופע באווירה נעימה וחיובית".
מההפסקה נמסר: "מנהליו של ג'פריס עשו מאמצים למצוא תאריך פנוי לקיום המופע בפני הקהל הישראלי בחודשים הקרובים, והצליחו למצוא תאריך - 24 באוקטובר, באותו מקום. כל הכרטיסים שנרכשו תקפים למועד החדש ואין צורך להחליפם".
ג'פריס הוא מהסטנדאפיסטים המושחזים ונטולי הרסן בתעשייה, שלא נרתע מהתעסקות ישירה עם הפוליטיקלי קורקט ושחיטה של פרות קדושות במופעים שלו. הקומיקאי מופיע ברחבי העולם ומרבה לדבר על אלכוהול, סקס וסמים, זוגיות ומשפחה, ולא מפחד לעצבן אנשים. בהופעותיו בארץ אף דאג לשלב גם לא מעט בדיחות על ישראל.
מאז ביקורו האחרון של הקומיקאי בארץ חלפו כארבע שנים, וזה עתיד להיות ביקורו הרביעי בישראל סך הכול. מאחורי ג'פריס שלושה ספיישלים בנטפליקס, כשהחדש בהם High & Dry יצא מוקדם יותר השנה.