איחוד בסימן שאלה: להקת ההיפ הופ המיתולוגית שב"ק ס' מנהלת בחודשים האחרונים מגעים לאיחוד מלא של כל חברי הלהקה, כולל מוקי שסירב בשנים האחרונות להשתתף במופעי הלהקה.
הלהקה כבר סיכמה על הפרטים בין היתר עם המפיק אלמוג שריד, והכל היה מוכן לצאת לדרך. "נרכשו כמה הופעות של הלהקה על כלל חבריה והכל כבר סוכם. אפילו מוקי בעצמו נתן אור ירוק", סיפר גורם המעורה בפרטים. אלא שאז, נציגיו של מוקי ביקשו לחשב מסלול מחדש והמשא ומתן הוקפא.
2 צפייה בגלריה
שב"ק ס'
שב"ק ס'
שב"ק ס'
(צילום: עידו ארז)
על פי גורמים המעורים בפרטים מדובר בכסף גדול, כמיליון שקלים על פי הערכות, שייכנסו לכלל חברי הלהקה אם אכן האיחוד ייצא לדרך, אולם כעת הקשיים שמוקי ונציגיו מערימים, עלולים להביא לביטול האיחוד.
רונית ארבל, מנהלתו האישית של מוקי, מסרה בתגובה: "לוח הזמנים לסיבוב ההופעות לאיחוד של שב"ק ס', לא התאים לתוכניות העבודה הנוכחיות של מוקי ולכן ביקשנו לדחות את האיחוד במספר חודשים".
המפיק אלמוג שריד מסר:"לשמחתי לאחרונה הגענו להסכמות על סדרת מופעי איחוד חגיגיים של שב"ק ס' בהרכב מלא כולל מוקי ואף שריינו מספר מועדים פוטנציאלים. אנחנו בוחנים בימים אלו באופן סופי את כל הפרטים ואני מקווה שנוכל להכריז בקרוב מאוד באופן רשמי על תאריך של המופעי איחוד".
הלהקה המיתולוגית הוקמה בשנת 1992 ביבנה והייתה מלהקות ההיפ הופ הראשונות בארץ. היא הוציאה במשך השנים חמישה אלבומים סך הכל, אך הפכה לאגדה עם להיטי הענק "תתקעו בחצוצרה", "נופל וקם", החידוש ל"מכופף הבננות", "אימפריה" ואחרים. בשנת 2014 מוקי עזב את הלהקה אך היא המשיכה לפעול ובשנים האחרונות הופיעה מספר פעמים בהרכבים שונים. בשנת 2018 מוקי התארח במופע של הלהקה במועדון הבארבי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: עידו ארז)