אלונה אבט, ממייסדי ערוץ הופ! הלכה לעולמה היום (שישי) אחרי התמודדות ארוכת שנים עם מחלת הסרטן.
אלונה אבט
אלונה אבט
אלונה אבט
(צילום מסך)
בערוץ הופ! פרסמו היום את הודעת הפרידה: "אלונה הייתה אשת חזון ומעשה, יזמית בנשמתה, מנהיגה ערכית ואדם בעל מחויבות עמוקה לגיל הרך, לחינוך וליצירת תוכן איכותי ומשמעותי עבור ילדים ומשפחות. יחד עם בן זוגה, תמיר פאול, הקימה בשנת 2000 את ערוץ הופ! והובילה את צמיחתו לקבוצת המדיה הופ".
בריאיון ל-ynet אמרה אבט בעבר כי "הרעיון להקמת הערוץ הגיע מההבנה שלנו שמה ששודר אז לילדים לא תמיד התאים ליכולות הרגשיות והקוגניטיביות שלהם. אנחנו הבנו שאנחנו יכולים לתת מענה לציבור מאוד מיוחד, עם הבנות אחרות מהאחים הגדולים שלהם, עם צרכים אחרים. היום זה נראה ברור מאליו, אבל אז היינו צריכים לשכנע בדבר הזה".
מהופ! הוסיפו כי "תחת הנהגתה, הופ! הפכה מחלום של יצירת תוכן איכותי לגיל הרך לקבוצת מדיה בינלאומית, ששינתה את פני הטלוויזיה לילדים בישראל והשפיעה גם על תעשיית התוכן לילדים ברחבי העולם. החזון להעניק לילדים סביבה בטוחה, מעשירה, מכבדת ומלאת דמיון - השפיע על דורות של ילדים ומשפחות ועל אנשי תוכן, חינוך ויצירה בישראל ומחוצה לה".
ממשפחתה אמרו כי אלונה "לימדה אותנו לא רק איך לחיות, אלא גם איך להיפרד באצילות".
אבט הותירה אחריה בן זוג, תמיר פאול ושלושה ילדים: ליהי, יואב ועדו. המשפחה ביקשה להודות לצוותים הרפואיים במחלקה הפנימית בבית החולים בילינסון, שם הייתה מאושפזת.