חברי להקת היהודים הופיעו הערב (שבת) בכיכר החטופים בתל אביב, ושיתפו כי הבקליינר שלהם, גיא אילוז, בין החטופים בעזה: "ההרגשה של החוסר אונים היא הרגשה נוראית".
אילוז בן ה-26 נחטף ביום שבת ה-7 באוקטובר, כשנכח בפסטיבל המוזיקה נובה ברעים. אמו דוריס ובן זוגה שמוליק הם חברים קרובים של סולני הלהקה, תום ואורית פטרובר, ושמוליק אף עבד כתאורן של ההרכב.
2 צפייה בגלריה
להקת היהודים בכיכר החטופים בתל אביב
להקת היהודים בכיכר החטופים בתל אביב
להקת היהודים בכיכר החטופים בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
"אני רוצה לספר לכם קצת על גיא אילוז", פתח פטרובר במהלך הופעתם. "אנחנו מכירים את גיא בערך מגיל חמש-שש, אבל שמוליק שהיה התאורן שלנו מאז שאנחנו קיימים התחתן עם אמא של גיא, דוריס. אנחנו חיתנו אותם, אורית ואני, ואנחנו עם גיא.. זה כמו משפחה שלנו. כי הם החברים הכי טובים שלנו, אנחנו כל הזמן בטיולים ביחד, והוא גדל וגדל.
"בערך בגיל 22 - כי הוא מוזיקאי שמנגן בגיטרה - אמרנו לו, 'בוא תעבוד איתנו בינתיים', ומאז הוא איתנו. הוא כרגע לא איתנו, אבל גיא איתנו - הוא עובד איתנו, עובד בתור הבקליינר שלנו. כל הצוות, כולנו - גיא זה המשפחה שלנו. זה הילד שלנו. אחד האנשים הכי מתוקים, הכי מקסימים, הכי חמודים, הכי חכמים והכי מוכשרים שאנחנו הכרנו.
2 צפייה בגלריה
גיא אילוז
גיא אילוז
גיא אילוז
"גיא היה במסיבה, גיא נחטף", אמר פטרובר בדמעות, "אני יודע מה זה בשביל שמוליק ובשביל דוריס, וגם בשבילנו. אנחנו מתפללים שהוא מחזיק מעמד ומחכים שהוא יחזור אלינו הביתה בשלום, בריא ושלם, אמן אמן אמן. כך גם כולם - לא רק הוא - כל מי שלא איתנו כרגע. מעצבן שיש לנו רק להתפלל, ההרגשה של החוסר אונים היא הרגשה נוראית".