ב-2012 יצא לאקרנים העיבוד הקולנועי של "משחקי הרעב", שמבוסס על סדרת הספרים המצליחה מאת סוזן קולינס. הסרט, בכיכובה של ג'ניפר לורנס, הפך מיד לשובר קופות אדיר והביא אחריו עוד שלושה המשכונים, שגם הם גרפו מאות מיליוני דולרים ויצרו עדת מעריצים נאמנה.
לא מפתיע שההצלחה הזו גרמה לאולפני ליונסגייט ליצור ספין-אוף באותו עולם, ליתר דיוק פריקוול, העונה לשם "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", שיגיע לבתי הקולנוע ב-16 בנובמבר. לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) שוחרר טריילר ראשון שמספק הצצה לעולם הדיסטופי של "משחקי הרעב".
העלילה תעקוב אחר השנה העשירית של משחקי הרעב, שבחישוב מהיר נערכו 64 שנים לפני אירועי הסרט הראשון. רייצ'ל זגלר ("סיפור הפרברים", "שהאזאם! 2") תככב בתפקיד הראשי ותגלם את לוסי גריי ביירד, מיועדת ממחוז 12, שצפויה ליצור קשר, בתחילה מקצועי וככל הנראה בהמשך רומנטי, עם המנטור שלה קוריאולנוס סנואו (טום בליית' היחסית אלמוני). ואם השם הזה מוכר לכם, אתם לא טועים - אותו סנואו צפוי להפוך שנים קדימה לנשיא פאנם ולאנטגוניסט הראשי שימרר את חייה של קטניס אוורדין (לורנס) האהובה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר"
מתוך "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר"
בליית' וזגלר. מתוך "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר"
(צילום: Murray Close, באדיבות פורום פילם)
אירועי הסרט הזה אמורים לשפוך אור ולהסביר לפחות חלק מהסיבות שגרמו לסנואו להיות המנהיג השנוא של פאנם. עוד בקאסט נמצאים ג'ייסון שוורצמן ("האקסים של החברה שלי"), פיטר דינקלג' ("סיראנו"), ויולה דייויס ("לוחמת") והאנטר שייפר ("אופוריה").