בתום סכסוך מתוקשר וארוך בין קובי פרץ לאמרגנו לשעבר מאיר נחמני, שכלל תביעות הדדיות והגעה לבוררות, נקבע היום (ב') כי נחמני יפצה את הזמר ביותר משני מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
קובי פרץ
קובי פרץ
קובי פרץ
(צילום: ענת מוסברג)
מאיר נחמני היה האמרגן של קובי פרץ בין השנים 2019-2012 - כולל התקופה שלפני ואחרי כניסתו למאסר בגין עבירות מס, ועל כן אפשר הזמר לנחמני לפעול בחברה שלו ולעסוק בכספים.
בשנת 2013 ביקש נחמני מפרץ להלוות לו 2.5 מיליון שקל עבור פרויקט נדל"ני בעיר בת ים, וציין בפניו כי גם הוא ישקיע מכיסו 2.5 מיליון שקל בפרויקט. כשפרץ הבין, לטענתו, שנחמני לקח ממנו כספים שלא כדין, וכי אין בכוונתו להשיב את ההלוואה שהעביר לו עבור אותו פרויקט - הוא הודיע לנחמני על הפסקת העבודה המשותפת בפברואר 2019.
נחמני, כתגובת נגד, הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בסך של 3.7 מיליון שקלים. במסגרתה הוא טען כי לפרץ, שהפסיק את ההתקשרות ביניהם לאלתר, קיים חוב כלפיו בסך של יותר ממיליון דולר, אותו הוא מסרב לשלם. בזמנו טען כי ליווה את פרץ במשך שנים ארוכות, גם בתקופת מאסרו, והביא אותו להצלחה - וכי מדובר ב"כפיות טובה, ניצול וחוסר תום לב מצידו של פרץ". זמן קצר לאחר מכן הגיש הזמר תביעה מטעמו בסך כולל של 6.15 מיליון שקל בגין כספים שלקח נחמני מהחברה ולא השיב, וכן בגין ההלוואה שהעניק עבור הפרויקט הנד"לני ולא הושבה לו.
2 צפייה בגלריה
מאיר נחמני
מאיר נחמני
מאיר נחמני
(צילום: מתוך "אנשים", קשת)
בית המשפט המחוזי הציע לצדדים להעביר את הנושא לבוררות בפני נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט בדימוס איתן אורנשטיין - שבתום הליך בוררות ארוך כאמור דחה את רוב טענותיו של נחמני, וקיבל את תביעתו של פרץ. במסגרת פסק הבוררות נקבע כי נחמני מחויב לפצות את פרץ בסל כולל של 2.2 מיליון שקל.
מעורכי הדין שייצגו את קובי פרץ במסגרת ההליכים, עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין, נמסר: "אנחנו שמחים שאחרי שנים של הליכים הצדק יצא לאור, ונשיא בית המשפט המחוזי בדימוס חייב את נחמני לשלם לקובי מיליוני שקלים כפיצוי".
פרץ עצמו מסר בתגובה: "אני שמח שלאחר שנים שבהן ניסיתי להוציא את הצדק לאור, היום הזה הגיע".
מאיר נחמני סירב להגיב לידיעה.