הזמר ניק קרטר מלהקת הבקסטריט בויז מואשם בתקיפה מינית. אתמול (ה') הגישה אישה בשם שאנון "שיי" רות' תלונה נגד קרטר בן ה-42 ובה היא טוענת כי הותקפה על ידו ב-2001 באוטובוס ההופעות של הלהקה, בעיצומו של מסע הופעות. רות' הייתה בת 17 באותה העת.
2 צפייה בגלריה
ניק קרטר
ניק קרטר
ניק קרטר
(צילום: Rob Latour/Invision/AP)
לטענתה, קרטר בחר בה מתוך שורה של מעריצות שביקשו חתימה בוושינגטון, והזמין אותה לסיבוב באוטובוס ההופעות. שם, השקה אותה משקה אלכוהולי, ציווה עליה לרדת על ברכיה והתעקש כי תבצע בו מין אוראלי - כל זאת תוך כדי שהיא בוכה. אחר כך, לטענתה, השכיב אותה על המיטה ואנס אותה למרות שהתחננה שיפסיק. "קרטר אמר לה 'ששש', שכב עליה ואמר לה שזה יהיה 'הסוד המיוחד שלנו'", כך לפי התלונה שהוגשה.
"21 השנים האחרונות היו מלאים בכאב, בלבול, תסכול, בושה ופגיעה עצמית כתוצאה ישירה מכך שניק קרטר אנס אותי", סיפרה בדמעות רות', שסובלת מניוון שרירים ואוטיזם, בעת מסיבת העיתונאים שכינסה אתמול יחד עם פרקליטה. "למרות שאני אוטיסטית וחיה עם ניוון שרירים, אני חשה ששום דבר לא השפיע עלי יותר מאשר מה שניק קרטר עשה לי".
רות' המשיכה לספר שקרטר נהיה מרושע ומאיים כשהודיעה לו שבכוונתה לדווח על התקרית. "אחרי שהוא אנס אותי אני זוכרת שהוא כינה אותי 'כלבה קטנה מפגרת', ואותו לופת אותי ומותיר חבורות על זרועי". רות' טוענת שקרטר איים עליה לבל תאמר דבר. "הרגשתי שאין לי לאן לברוח, באמת האמנתי שאם אספר למישהו, אלך לכלא". בנוסף, רות' טוענת כי קרטר הדביק אותה בנגיף ה-HPV, מאחר ובטרם הותקפה על ידו הייתה בתולה. "רק בגלל שניק קרטר הוא סלבריטי זה לא אומר שפשעיו נסלחים", אמרה במסיבת העיתונאים, "אני ניצולה ותמיד אהיה".
2 צפייה בגלריה
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
(צילום מסך)
קרטר, מצדו ודרך פרקליטו, דחה מכל וכל את האשמותיה של רות'. "הטענה על תקרית שלכאורה אירעה לפני יותר מ-20 שנה היא לא רק חסרת ערך מבחינה חוקית, אלא גם לחלוטין לא נכונה", כך לפי ההודעה ששוחררה לתקשורת, "למרבה הצער, מזה מספר שנים גב' רות' עברה מניפולציה לטעון טענות כוזבות כנגד ניק - והטענות האלו השתנו באופן עקבי במהלך הזמן. אף אחד לא צריך להתבלבל מתעלול תקשורתי שעליו מנצח עורך דין אופורטוניסטי - אין שום דבר בטענה הזו, ואין לנו ספק שבתי המשפט יבינו זאת בזריזות".
בתוך כך, האתר "וראייטי" מדווח כי רשת ABC ביטלה ספיישל חגיגי של הבקסטריט בויז שאמור היה להיות משודר ב-14 בדצמבר, בהשתתפות שלל סלבריטאים ביניהם סת' רוגן, מייגן טריינור וניקי גלייזר.
זוהי לא הפעם הראשונה שבה קרטר מואשם בתקיפה מינית ואונס. ב-2017 האשימה אותו הזמרת מליסה שומאן בכך שאנס אותה ב-2003, כשהייתה בת 18 והוא בן 23, אולם התובע המחוזי בלוס אנג'לס ביטל את התביעה מחמת חוק ההתיישנות.
במהלך השנים נאבק קרטר עם התמכרויות לסמים ואלכוהול, היה מעורב במספר תקריות ואף נעצר. בספטמבר 2019 הוציא צו הרחקה נגד אחיו, ארון קרטר, בשל איומים שהופנו כלפיו וכלפי אשתו, לורן קיט. לפני כחודש ארון קרטר נמצא מת בביתו בגיל 34.