השחקן הבריטי-אמריקאי צ'אנס פרדומו, שכיכב בסדרות הטלוויזיה "דור ה-V" ו"הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", הלך אמש (שבת) לעולמו בגיל 27 בלבד, לאחר שהיה מעורב בתאונת אופנוע.
3 צפייה בגלריה
צ'אנס פרדומו
צ'אנס פרדומו
צ'אנס פרדומו
(צילום: John Phillips/Getty Images)
"בלב כבד אנו מבשרים על פטירתו בטרם עת של צ'אנס פרדומו בעקבות תאונת אופנוע. הרשויות הודיעו כי לא היו מעורבים נוספים", נמסר בהצהרה מנציגיו."כל מי שהכיר אותו חש בתשוקה שלו לאמנויות ובתאבון שאינו יודע שובע לחיים. החום שלו יישאר אצל אלו שאהב יותר מכל. אנו מבקשים לכבד את רצונה של המשפחה לפרטיות עת שהם מתאבלים על אובדן בנם ואחיהם האהוב".
לאחרונה, פרדומו כיכב בספין-אוף לסדרת גיבורי העל הפופולרית "הבנים" באמזון פריים "דור ה-V", שם גילם את אנדרה אנדרסון, סטודנט פופולרי באוניברסיטת גודולקין עם כוח-על מגנטי. הסדרה, שעלתה בספטמבר האחרון, זכתה לתגובות חיוביות בקרב המבקרים והקהל וחודשה לעונה שנייה, שצילומיה היו אמורים להתחיל באפריל, וכעת על פי "וראייטי" נדחו עד להודעה חדשה.
3 צפייה בגלריה
צ'אנס פרדומו. מתוך "דור ה-V"
צ'אנס פרדומו. מתוך "דור ה-V"
צ'אנס פרדומו. מתוך "דור ה-V"
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
"אנחנו לא ממש מצליחים להבין את זה", שיתפו מפיקי הסדרה בהצהרה. "לאלו מאיתנו שהכירו אותו ועבדו איתו, צ'אנס תמיד היה מקסים וחייכן, כוח טבע נלהב, פרפורמר מוכשר להפליא, ויותר מכל דבר אחר - פשוט אדם מאוד אדיב ומקסים. אפילו לכתוב עליו בזמן עבר לא הגיוני. אנו כל כך מצטערים עבור משפחתה של צ'אנס, ואנו מתאבלים על אובדן חברנו ועמיתנו. חבקו את יקיריכם הלילה".
לפני הלהיט מבית אמזון, כיכב פרודמו ב"הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" מאת נטפליקס, בתור אמברוז ספלמן, בן דודה של סברינה המכשפה הצעירה (בגילומה של קירנן שיפקה).
3 צפייה בגלריה
צ'אנס פרדומו. מתוך "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"
צ'אנס פרדומו. מתוך "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"
צ'אנס פרדומו. מתוך "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
פרדומו נולד ב-19 באוקטובר 1996 בלוס אנג'לס, אך גדל בסאות'המפטון באנגליה, לאחר שעבר לשם עם אימו. במקור, הוא התכוון ללמוד משפטים לאחר שסיים את לימודיו בקולג', אך החליט לפתח קריירה במשחק במקום. הוא עבר ללונדון, שם הצטרף לתיאטרון הלאומי לנוער ולאחר מכן למד בבית ספר למשחק.
ב-2018, לאחר שכיכב בכמה תפקידים טלוויזיוניים קטנים וסרטים קצרים, קיבל השחקן את התפקיד המשמעותי הראשון שלו בסדרה הפופולרית של נטפליקס, שבה כיכב עד 2020. ב-2018 הוא כיכב גם בסרט טלוויזיוני מבית ה-BBC בשם Killed by My Debt, שזיכה אותו במועמדות לפרס באפט"א בקטוגריית השחקן הראשי.