מרקוס ממפורד, סולנה של להקת הפולק-רוק המצליחה ממפורד אנד סאנס, חשף בריאיון למגזין GQ כי נוצל מינית כשהיה בן שש. "לא על ידי משפחתי ולא בכנסייה, מה שחלק מהאנשים עלולים לחשוב", המשיך ממפורד, "לא סיפרתי לאף אחד על זה במשך 30 שנה".
2 צפייה בגלריה
מרקוס ממפורד
מרקוס ממפורד
מרקוס ממפורד
(AP)
בריאיון סיפר ממפורד (35) כי הסינגל החדש שלו - והראשון שלו כאמן סולו - "קניבל", שזכה לקליפ בבימויו של סטיבן ספילברג (שצילם אותו באמצעות הטלפון הסלולרי שלו), עוסק בחוויה הטראומטית. "אני עדיין יכול לטעום אותך ואני שונא את זה", כך מתחיל השיר, "זו לא הייתה בחירה במוחו של ילד וידעת את זה/לקחת את החתיכה הראשונה ממני ואכלת אותה נא/קרעת עם שינייך ושפתיך כמו קניבל".
ממפורד המשיך לספר ל-GQ כי אחרי סיבוב הופעות ב-2018, הגיע לשפל תחתית. "האנשים הקרובים ביותר אלי החזיקו מראה מולי ואמרו: 'חבר, משהו איננו כשורה פה וזו האחריות שלך לנסות ולהבין מה". במהלך פגישה עם מטפל, הקיא ממפורד והחל להיזכר בטראומה המינית שחווה. "זה היה הראשון בסדרה של חוויות מיניות חריגות ולא בריאות בגיל מאוד מוקדם", סיפר. "חייתי את חיי עם שכבות של בושה. וזה כנראה התחיל שם כשהייתי בן שש, אבל פשוט התמכרתי לבושה, שכבות ושכבות שלה...כעת אני חש חופשי, חופשי יותר ממה שחשתי זה זמן רב".
2 צפייה בגלריה
מרקוס ממפורד עם זוגתו קארי מאליגן
מרקוס ממפורד עם זוגתו קארי מאליגן
מרקוס ממפורד עם זוגתו קארי מאליגן
(AP)
מרקוס ממפורד נולד בקליפורניה להורים בריטיים, ממנהיגי הזרם הנוצרי-אוונגליסטי The Vinyard Churches. הוא נשוי לשחקנית קארי מאליגן ("צעירה מבטיחה") ולהם שני ילדים. להקתו, ממפורד אנד סאנס, היא מלהקות הפולק-רוק המצליחות ביותר בעשור החולף. אלבומם השני, Babel, זיכה אותם בפרס הגראמי ונכנס ישירות לראש מצעד הבילבורד האמריקני, כמו גם לראש המצעד הבריטי. אלבומם השלישי, Wilder Mind, שחזר את ההישג.