נועה קירל ממשיכה להתגייס למען ההסברה הישראלית בעולם, ואחרי שהתייצבה לשיר את "התקווה" במשחק שנערך בין מכבי רעננה לברוקלין נטס מה-NBA - הערב (ו') הזמרת ביצעה את ההמנון הישראלי בפני האו"ם. צפו בביצוע:
קירל הגיעה כחלק ממשלחת ישראל לאו"ם, לצד השגריר גלעד ארדן, שם התקיים כנס הזדהות ותמיכה במשפחות הנרצחים והחטופים במלחמת חרבות ברזל, במעמד שגרירי המדינות החברות במועצת הביטחון, ושגרירים ודיפלומטים בכירים.
בכנס לקחו חלק גם כמה ממשפחות החטופים, בהם יוני אשר, וליאם ואלנה זייצ'יק. אלו שיתפו את סיפוריהם האישיים של יקיריהם שנלקחו כבני ערובה על ידי מחבלי החמאס בעזה.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל שרה את ההמנון באו"ם
נועה קירל שרה את ההמנון באו"ם
נועה קירל שרה את ההמנון באו"ם לצד גלעד ארדן
במהלך האירוע, ארדן נאם וכינה את השבוע האחרון כ"תקופה החשוכה ביותר של העם היהודי מאז השואה". "מה שאנשי ישראל סבלו בששת הימים האחרונים היה גרוע יותר מהסיוט הכי נורא שלנו. טרוריסטים ברבריים של החמאס פלשו למדינתנו, כדי להשמיד אותנו כמו חרקים. גברים, נשים, ילדים, קשישים ואפילו תינוקות בני יומם נרצחו. קהילות שלמות נרצחו. הפראיות שלהם בלתי נתפסת והמספרים באמת מזעזעים: מעל 1,300 נטבחו בדיוק כמו שטבחו חוליות המוות הנאציות באירופה, רק שהפעם זה קרה על ידי חיות חמאס פראיות. באופן טרגי, זהו אפילו לא ההיקף המלא של הרוע הסדיסטי שלהם.
"שימו את עצמכם בנעלי משפחות החטופים. מה היה קורה לו הילד או התינוק שלכם היה מוחזק כעת בעזה על ידי ארגון ג'יהאדיסטי? מה אם אלו היו ההורים שלכם? מה הייתם עושים? מה המדינה שלכם הייתה עושה? ישראל מחויבת לחלוטין להשבת החטופים הביתה ולמחיקת החמאס. לא מטעמי נקמה, לא בשם ההרתעה - אלא רק כדי להבטיח שזוועות כאלה לא יקרו בשנית. לא בישראל ולא בשום מדינה אחרת", המשיך את דבריו. "האידיאולוגיה של החמאס, שדוגלת כמו דעאש ואל קאעידה ברצח עם, לא רק עוסקת בהשמדת ישראל - היעד שלה הוא השתלטות עולמית. מטרתה להביא את המלחמה הג'יהאדיסטית לאדמת כל אחת מהמדינות שלכם. כל העולם החופשי חייב לקחת חלק במאבק הזה.
"תוך שעות ספורות מועצת הביטחון תתכנס כדי לדון במצב ההומניטרי בעזה. המצפן המוסרי של מועצת הביטחון חייב להנחות אותה לדון קודם כל במצבם של 150 החטופים הישראלים תוך הפרה בוטה של החוק הבינלאומי. זה המצב ההומניטרי שהמועצה היום צריכה להתמקד בו. ישראל תשלים את משימתה, ובעזרת השם נמשיך עד שהחמאס יימחקו. אנחנו נמשיך עד שבני הערובה יחזרו בשלום הביתה. אנחנו נצליח במאבק שלנו למען האנושות. זה רגע ה'לעולם לא עוד' שלנו, רגע ה'לעולם לא עוד' המשותף השני שלנו, וישראל זקוקה לתמיכה ולסולידריות שלכם עכשיו יותר מתמיד. ישראל חזקה, תתאושש מהר והנחישות שלה לא תישבר בקלות".