בשורה טובה למעריצי הסדרה המצליחה: עיבוד בימתי חדש ל"דברים מוזרים", בשם "דברים מוזרים: הצל הראשון", יעלה בתיאטרון ווסט אנד בלונדון כבר בהמשך השנה, כך הודיעה נטפליקס אמש (ג'). לפי מגזין "וראייטי", המחזה נכתב גם הוא על ידי יוצריה, האחים דאפר, ואת ההפקה יוביל גם הבמאי זוכה הטוני סטיבן דאלדרי. מכירת הכרטיסים תחל כבר באביב הקרוב.
1 צפייה בגלריה
מתוך "דברים מוזרים"
מתוך "דברים מוזרים"
מתוך "דברים מוזרים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
לפי הדיווחים, עלילת המחזה החדש אומנם מתרחשת בהוקינס, אותה העיירה מסדרת הטלוויזיה, אך מדובר בספין-אוף שעוסק בסיפורו של הנרי קריל שהופיע בעונתה הרביעית של סדרת המדע הבדיוני המצליחה.
"הוקינס, 1959: עיירה רגילה עם אותן הבעיות - המכונית של ג'ים הופר הצעיר לא מתניעה, אחותו של בוב ניובי לא מתייחסת ברצינות לתוכנית הרדיו שלו וג'ויס מלדונדו רק רוצה לסיים את לימודיה ולעזוב את העיר. כשהתלמיד החדש הנרי קריל מגיע, משפחתו מגלה שלהתחיל מחדש זה לא כל כך פשוט ושצללים אפלים מהעבר יכולים להגיע אליהם", נכתב בתקציר המחזה. "ההרפתקה החדשה והמרתקת הזו תיקח את הצופים ישר לתחילת הסיפור של 'דברים מוזרים' - ועשויה להכיל בתוכה את המפתח לסופו".
"אנחנו מאוד מתרגשים מהמחזה החדש. שיתוף הפעולה עם סטיבן דאלדרי המבריק הוא לא פחות ממעורר השראה עבורנו", מסרו יוצרי הסדרה האחים דאפר, שמשמשים גם כשותפים בהפקה. "המחזה מצליח להיות מפתיע, מפחיד ונוגע ללב באותה נשימה". צמד האחים חשף בפני מעריצי הסדרה כי הם עשויים לראות בעיבוד החדש כמה דמויות מוכרות ואהובות: "אנחנו מתים לספר לכם יותר, אבל לא נעשה זאת. יותר כיף לגלות לבד. לא יכולים לחכות לראות אתכם בלונדון".
"דברים מוזרים" סדרת הטלוויזיה האמריקנית מבית נטפליקס, נכתבה, בוימה והופקה על ידי האחים מאט ורוס דאפר. עלילת הסדרה מתחילה בשנת 1983 ועוקבת אחר חקירת היעלמותו בנסיבות מסתוריות של נער בעיירה קטנה באינדיאנה. בין השאר, הסדרה משתמשת באלמנטים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג'ון קרפנטר. מאז עלתה לראשונה ב-15 ביולי 2016, הפכה לאחת הסדרות הנצפות בשירותי הסטרימינג.