נטע ברזילי נסעה למחנה כתיבה בלוס אנג'לס למשך שלושה שבועות, שבהם עבדה בין היתר עם מי שהיה המפיק של ריהאנה בראשית הקריירה שלה. על פניו זה נשמע זוהר, אבל ברזילי מכניסה את מאזיני "מחוץ לפריים" (כל יום ה' ב-ynet radio) אל מאחורי הקלעים. "אני מתעקשת לקחת אייר בי אנד בי (Airbnb)", היא משתפת בריאיון.
מה, לא מלון? "לא. אני הולכת לסופר וקונה את כל הדברים שאני אוהבת. אם אתה במלון אתה יכול לאכול קלאב סנדוויץ' במשך שלושה שבועות. זה לא חיים, זה זוועה".
1 צפייה בגלריה
נטע ברזילי
נטע ברזילי
נטע ברזילי
(צילום: משה נחומוביץ)
ברזילי הספיקה הרבה השבוע - היא חיממה את וואן ריפבליק בהופעתם בישראל ומיד אחר כך התעופפה להופעה בברלין. "בחו"ל יש רשימת דרישות של אמן. מתקשרים אליך ושואלים מה תרצה לקבל לפני ההופעה מבחינת אוכל, שתייה ותנאים. בישראל זה 'תגיעי בזמן' ובזה זה נגמר". למרות התנאים שהיא יכולה לקבל בהופעות בחו"ל, הזמרת בת ה-29 מגלה על הרגלי האכילה שלה, או אי האכילה ליתר דיוק, לפני הופעות: "אני לא אוכלת בערך שש שעות לפני ההופעה. אני אוהבת להיות מאוד קלה".
אם יש לך הופעה בשמונה בערב, זה אומר שאת לא אוכלת משתיים בצהריים? "כן. מסתפקת במים ואם אני ממש ממש רעבה אז משהו שקל לגוף לעכל - דברים שיש בהם מים ויש להם נפח, נגיד מלפפון או אבטיח".
ברזילי הוסיפה כי לדעתה המזון שנכנס לגוף מאזן את האנרגיות שבו לקראת ההופעות. "אני אוהבת שיש לי כוח ולהיות קלילה. גם אם אני בחורה גדולה, לכל הדעות ובכל המובנים, אני אוהבת להרגיש מאוד אנרגטית ושיש לי הרבה כוח".
כמי שעוררה לא מעט תגובות בקרב צופים ששפטו את המראה החיצוני שלה עם פריצתה ב-2017, נדמה כי היום יותר מתמיד ברזילי עומדת איתנה מול הביקורות ומודעת לחשיבות הנוכחות שלה על המסך ועל הבמות. אולם לדבריה, זה לא מה שמניע אותה. "אני לא יודעת אם לקחתי את הייצוג הזה על עצמי [מבחירה], אני תמיד אומרת שאני קודם כל עושה דברים כדי לטפל בעצמי. השיר CEO, שזה מנכ"לית, אומר למשל שאיבדתי לחלוטין שליטה בחיים שלי ואני צריכה לזמן אותה בחזרה אליי. ואם עשיתי שיר שיש בו קרנפית גדולה ('באסה סבבה', ר"ב), זה אומר שאני צריכה לעשות שלום עם הדמות הזאת בתוכי ולהכיר בזה שאני שזאת אני, ואני לעולם לא אהיה איילה קטנטנה ובלונדינית. אני עושה שירים כי הם קודם כל מדברים מתוך משהו בתוכי שאני מרגישה. כשזה פוגש אנשים אחרים - זה מרגיש כמו טיפול, כי אני לא לבד. אני תמיד אומרת שאנרגיה אף פעם לא מגיעה מצד אחד, היא חוזרת. זה מה שמגניב בלעשות אמנות ולשדר אותה החוצה".
האזינו לתוכנית המלאה של "מחוץ לפריים", שזמינה בכל אפליקציות הסטרימינג (ספוטיפיי, אפל מיוזיק) ובאתר.