שבוע לאחר שנחשף כי פוטר מתוכנית הריאליטי So You Think You Can Dance שבה שימש שופט, שחקן התיאטרון והטלוויזיה מת'יו מוריסון ("גלי") פרסם ברשתות החברתיות סרטון שבו הוא מקריא את תוכן ההודעה שלטענתו גרמה לפיטוריו.
1 צפייה בגלריה
מתיו מוריסון
מתיו מוריסון
מתיו מוריסון
(AP)
לפי הדיווחים שהתפרסמו, מוריסון (43), נשוי ואב לשניים, ניהל "מערכת יחסים לא נאותה עם אחת המשתתפות בתחרות". "הם לא קיימו יחסי מין, אבל הוא פנה אליה באמצעות הודעות בעלות תוכן פלרטטני אותן שלח ברשתות החברתיות," כך סיפר למגזין People גורם המקורב להפקת התוכנית, המשודרת ברשת פוקס האמריקנית. "היא חשה שלא בנוח עם התגובות שלו, ופנתה למפיקים שעירבו את רשת פוקס. לאחר חקירה פנימית של הפקת התוכנית, הוא פוטר".
"מצער מאוד שאני צריך לשבת פה ולהגן על עצמי ועל משפחתי עקב תלונות לא נכונות בעליל שהוגשו נגדי באופן אנונימי", כך פתח מוריסון את הסרטון שפרסם בתגובה לפיטוריו, "אבל אין לי מה להסתיר, אז בשם השקיפות אקריא לכם את ההודעה האחת ששלחתי לרקדנית בתוכנית: 'היי, זה מתיו. אם לא אכפת לך, אשמח לקבל את המספר שלך ולדבר איתך על כמה דברים'. הסוף. שלחתי את זה כי אני והרקדנית הזו חולקים כבוד לכוריאוגרפית שאני מכיר כבר יותר מ-20 שנה, ורציתי לעזור לה להיות כוריאוגרפית בתוכנית.
"זה הרסני שאנחנו חיים בעולם שבו הרכילות שולטת, וחייהם של אנשים נזרקים כקליקבייט. אני חושב שזה באמת גדול יותר ממני או מהסיפור, הרכילות היא רעילה והיא הורסת את החברה שלנו, ואנו צריכים להיות טובים מזה. ואני לא רוצה שזה יפגע בתוכנית בשום מובן, כי הריקוד תמיד היה מודל מאחד ומרפא. אני באמת מאחל כל טוב למתמודדים ולשופטים".