ב-1 בנובמבר הממואר המצופה של השחקן מת'יו פרי בן 250 העמודים, Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing, ייצא, ובשבועיים האחרונים פרי בן ה-53 עוסק בקידומו על ידי פרסום קטעים מתוכו ובמקביל מתראיין לכלי תקשורת גדולים בארצות הברית.
3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
מת'יו פרי
(צילום: gettyimages)
לפנות בוקר (בין שישי לשבת) פרי ישב לריאיון ארוך של שעה עם דאיין סויר ברשת ABC וסיפר על המאבק שלו בהתמכרויות השונות מהן סבל, על הניתוחים הרבים שנאלץ לעבור בגללם ונקודות השפל אליהן הגיע בעקבות מצבו הנפשי והבריאותי.
"בימי ראשון הייתי הולך לבתים פתוחים ונכנס לחדרי האמבטיה שלהם כדי לראות איזה כדורים יש להם שם ואז גונב אותם", הוא סיפר. "ואני חושב שהם חשבו לעצמם, 'טוב, אין שום סיכוי שצ'נדלר נכנס אלינו הביתה וגנב מאיתנו'".
3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
דמע לא פעם במהלך הריאיון בן השעה. מת'יו פרי
(צילום מסך)
במהלך הריאיון פרי טוען שהוא נזקק ל-55 כדורים של ויקודין בכל יום רק כדי לעבור אותו. למרות שהיה לו כלל לא לשתות אלכוהול או לקחת סמים על הסט של "חברים", הוא הודה שהוא היה מגיע לעבודה "רועד ובהאנגאובר משוגע", מה שגרם בסופו של דבר לחברתו לסדרה ג'ניפר אניסטון להתעמת איתו ולומר לו שכולם מריחים את ריח האלכוהול שנודף ממנו.
פרי סיפר שהוא נכח ב-6,000 פגישות של "אלכוהוליסטים אנונימיים", טופל לאורך 30 שנה, היה ב-15 טיפולי גמילה ובילה לפחות חצי מחייו בטיפול או בבתי הבראה ואף עבר לא פחות מ-65 פעמים ניקוי רעלים.
במהלך הריאיון סויר הציגה לפרי קטעים מעונות שונות מהסדרה ואמר שהוא יכול לומר בוודאות איזו התמכרות הייתה לו בכל קטע בהתבסס על התנודות במשקל שלו - הוא היה מעלה במשקל כשהיה שותה ומוריד כשהיה מכור לכדורים. "אני מרחם על הבחור הזה", אמר לאחר שצפה באחד הקטעים בהם נראה רזה במיוחד. "כי זה בחור שאיבד שליטה לחלוטין".
עוד טען כי את המשקה הראשון שלו שתה בגיל 14 וזוכר שזה הרגיש "כאילו הוא בגן עדן". עד גיל 18 הוא נהג לשתות בכל יום. בנוסף אמר כי הוא זוכר את הכדור הראשון שלקח באותה בהירות שהוא זוכר את המשקה הראשון שלו. פרי סיפר על תאונה שעבר עם אופנוע ים בעקבותיה קיבל כדורים כדי להקל על הכאב. "הרגשתי כאילו דבש חמים זורם לי בתוך הוורידים", סיפר השחקן.
3 צפייה בגלריה
מתוך פרק האיחוד של "חברים"
מתוך פרק האיחוד של "חברים"
לא הרשה לעצמו להחמיץ את האיחוד. מתוך פרק האיחוד של "חברים"
(צילום: HBO Max)
בהמשך נזכר פרי במשדר האיחוד החגיגי ששודר שצולם באפריל 2021 ואמר שמספר ימים לפני הוא נאלץ לעבור ניתוח חירום בחלל הפה שלו: "הם עשו כל מיני דברים, וזה גרם לי להרגיש כאילו הפה שלי עולה בלהבות". במהלך המשדר רבים מהמעריצים זיהו בעיה בדיבור של פרי והביעו דאגה ממצבו הבריאותי. "זה נשמע כאילו הקול שלי לא תקין", הוא שיחזר. "אבל ידעתי שאני לא יכול להחמיץ את זה. אז מה שבחרתי לעשות הוא להגיע ולעשות את המיטב".