מקרה לא נעים אירע בצילומי הסדרה "מנאייכ": ניצבים בסדרה לא הורשו לאכול עם צוות השחקנים, וכוכב הסדרה שלום אסייג שנכח במקום - דרש לאפשר להם לאכול כמו השחקנים, ואיים כי הדבר לא יעשה כן, יעזוב את הסט מיידית.
לפי גורמים שנכחו במקום, הניצבים, כעשרה במספר, הגיעו לארוחת הצהריים יחד עם השחקנים, אולם לא הורשו לאכול יחד עמם והצלחות אף נלקחו מידיהם. נאמר להם כי יקבלו חמגשיות במועד מאוחר יותר.
1 צפייה בגלריה
שלום אסייג ולירז חממי ב'מנאייכ'
שלום אסייג ולירז חממי ב'מנאייכ'
שלום אסייג ולירז חממי ב"מנאייכ"
(צילום: רואי רוט, יח"צ)
"התחלנו מוקדם בבוקר את יום הצילומים", סיפרו ל-ynet ניצבים שהיו על הסט בראשון לציון, "בזמן ארוחת הצהריים ניגשנו לקייטרינג לאכול ואנשי ההפקה הוציאו לנו את הצלחות מהידיים ואמרו לנו: 'אתם ניצבים, לכם יביאו חמגשיות אחר כך'".
"פשוט לא נתנו לנו לאכול", הוסיפו הניצבים, "זה היה ממש מביך והתחילו צעקות. שלום אסייג שישב לאכול ראה את זה, קם, צעק על המפיקים והכריח אותם לתת לנו לאכול. בהתחלה הם לא הסכימו ואז הוא אמר להם שאם לא נותנים לכולנו לאכול - הוא הולך הביתה".
גורם אחר שנכח במקום אמר: "נפתחה ארוחת הצהריים והשחקנים התיישבו לאכול. כמה מהניצבים לקחו צלחות כדי לאכול והעובדים במקום פשוט לקחו להם את הצלחות מהידיים. שלום אסייג התחיל לצעוק: 'מה זה הדבר הזה? תנו לאכול!'. הוא איים: 'או שתיתנו להם לאכול - או שאני הולך מהסט עכשיו'. האנשים האלה עובדים מחמש בבוקר וראויים ליחס הוגן".
את תגובתו של שלום אסייג לא ניתן היה להשיג. מהפקת הסדרה נמסר בתגובה: "הייתה שם טעות נקודתית בשיקול של עובד בשטח, והיא טופלה מיד במקום. מתנצלים בפני מי שנפגע".