אחרי שהנוסעים בנתיבי איילון הופתעו לגלות אתמול (ד') את כוכבי הילדים מיכל הקטנה ורוי בוי רכובים על סוס באמצע הכביש העמוס, היום המשטרה קנסה את הרוכב באלף שקל. רוי בוי בתגובה ראשונה ל-ynet: "לא ידענו שצריך לקבל אישור מראש".
"צילמנו קליפ והירידה לאיילון לא הייתה מתוכננת", עוד הוסיף כוכב הילדים. "המטרה הייתה לעשות שמח ולאחד לבבות במקום שלא מעט אנשים זוכרים אותו בדברים פחות משעשעים. רצינו לחבר את העם".
מדוברות משטרת תל אביב נמסר: "בהמשך לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, אודות גבר ואשה רכובים על סוס בנתיבי איילון בניגוד לחוק. שוטרי אגף התנועה במחוז ת"א, איתרו את הרוכב וזימנו אותו לחקירה. בסיום הוא שוחרר ונרשם נגדו דו"ח תנועה ע"ס 1000 שקלים, בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין".
אמש השניים, רוי בוי ומיכל הקטנה, צילמו קליפ בקרבת מקום והחליטו לרדת לכביש עם הסוס, תוך שהם מחייכים. בהודעה מטעמם לתקשורת נכתב כי "ממש ברגעים אלו, במהלך צילומים לקליפ החדש של רוי בוי ומיכל הקטנה בתל אביב נכנסו השניים רכובים על סוס אל תוך נתיבי איילון במחלף ההלכה, כשהם דוהרים על הסוס בתוך נתיבי איילון לעיני הנהגים והעוברים ושבים! צפו בטירוף שמתרחש ממש ברגעים אלו".