קצת יותר משבוע עבר מאז התפטרותו של אבירם אלעד, וכבר מונה מנכ"ל חדש לחדשות 13: אור צלקובניק, שמשמש בתפקיד מנכ"ל תחנת 103FM בשבע השנים האחרונות, יעמוד בראש החדשות בערוץ רשת, כך נודע ל-ynet. מינויו של צלקובניק דרוש אישור של דירקטוריון החדשות.
1 צפייה בגלריה
אור צלקובניק
אור צלקובניק
אור צלקובניק
(צילום: עדי לם)
"אני נרגש מהזכות שניתנה לי להצטרף לחברת החדשות המובחרת של רשת 13, ולהוביל צוות אמיץ ומוכשר להישגים גדולים בעולם התקשורת הנוכחי, המשנה צורתו מדי יום", מסר צלקובניק. "האתגרים מרובים, אך רבות יותר ההזדמנויות שבפתח, ואנחנו נמנף אותן ליצירת עיתונות טובה, מאוזנת ומגוונת ולתוכן חדשותי חוצה פלטפורמות".
צלקובניק בן ה-40 נחשב לאחד מאנשי התקשורת המוערכים בישראל. הוא החל את דרכו בתחום בעת שירותו הצבאי בגלי צה"ל ב-2001, שם שירת בתפקיד עורך מוזיקלי. עם שחרורו משירות הסדיר, הוא מונה על ידי אלדד קובלנץ - שהיה אז מנהל גלגלצ - לתפקיד המנהל המוזיקלי בתחנה, וכיהן בתפקיד כ-14 שנה.
מאוחר יותר מונה צלקובניק לסמנכ"ל הפיתוח ברדיו 99FM וב-2015 הפך למנכ"ל 103FM - תפקיד שמילא עד לימים אלה. בעבודתו כמנכ"ל בתחנת הרדיו, צלקובניק הקפיד על איזון בלוח השידורים, כשלדוגמה שיבץ יחד את ינון מגל ובן כספית לתוכנית שנחשבת יחסית למצליחה במיוחד.
בשנה האחרונה שמו של צלקובניק עלה לכותרות לאחר שנבחר על ידי ועדה מקצועית שמינה שר הביטחון דאז בני גנץ לתפקיד מפקד גלי צה"ל, אולם בסופו של דבר המינוי לא יצא לפועל בגלל הבחירות. עם המינוי הטרי, צלקובניק יהפוך למנכ"ל הרביעי של חדשות רשת בשנים האחרונות, אחרי גולן יוכפז, ישראל טוויטו והמנכ"ל המתפטר אבירם אלעד.
נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, אמר בתגובה למינוי כי הוא "סומך על אור שיעשה צעדים משמעותיים על מנת להביא את חדשות 13 למקום שלו היא ראויה... ומאמין שיחד עם הצוות המצוין של חדשות 13, בעבודה אינטנסיבית וממוקדת, יוביל את החברה לכיוונים חדשים ולהישגים אליהם אנו מכוונים".
יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, מסר כי "אור מביא ניסיון ניהולי עשיר בתחום התקשורת, במגזר הפרטי והציבורי. הוא בעל הבנה עמוקה של סדר היום בישראל, הוביל מערכות אקטואליה באופן ראוי להערכה, ואנחנו שמחים מאוד לקבל אותו אל שורותינו...אני מודה לאבירם אלעד על שנתיים של עבודה פורייה משותפת ומסירות עצומה לחברת החדשות ולעובדיה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו''.