שלוש שנים אחרי ההתבטאויות של מרטין סקורסזה בנושא, גם קוונטין טרנטינו שיתף את שני הסנט שלו בנוגע להצלחת סרטי גיבורי העל - וכעת חוטף מאחד מכוכבי מארוול. בריאיון שערך אמש (ג') בפודקאסט 2 Bears 1 Cave הבמאי קוונטין טרנטינו אמר שכחלק מה"מארווליזציה" של הוליווד כבר אין כוכבי קולנוע. אלא שכמה שעות לאחר מכן פרסם השחקן סימו ליו ("שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות") תגובה חריפה בחשבון הטוויטר שלו. "אני נפעם מהגאונות שלהם, הם עילוי - אבל אין להם זכות להתנשא עליי או על כל אחד אחר", אמר.
1 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו וסימו ליו
קוונטין טרנטינו וסימו ליו
קוונטין טרנטינו וסימו ליו
(AP)
"אני לא מת עליהם" אמר טרנטינו על סרטי מארוול במהלך הריאיון שהצית את הסערה. "אני גם לא שונא אותם. כשהייתי ילד אספתי חוברות קומיקס של מארוול בטירוף. אם הסרטים האלה היו יוצאים כשהייתי בשנות ה-20 לחיי הייתי הכי מאושר והייתי אוהב אותם. אבל הם לא היו הסרטים היחידים שהיו יוצאים, היו איתם נוספים. היום, כשאני כמעט בן 60, אני לא מאוד מתרגש מהם, אין מקום לדברים נוספים - זו הבעיה שלי.
"חלק מהמארווליזציה של הוליווד זה שיש שחקנים שנהיים מפורסמים כי הם משחקים את הדמויות האלה," הוא הוסיף. "אבל הם לא 'כוכבי קולנוע', קפטן אמריקה - הוא הכוכב, ת'ור הוא כוכב. אני לא הראשון שאומר זאת, כוכבי הזיכיון הם הכוכבים".
התגובות להתבטאויותיו של טרנטינו לא איחרו לבוא. סימו ליו, המככב בתפקיד הראשי בסרט "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" פרסם פוסט בעמוד הטוויטר שלו: "אם הדרך היחידה להפוך לכוכב קולנוע הייתה בסרטים של טרנטינו וסקורסזה, בחיים לא הייתי מקבל הזדמנות לשחק בתפקיד ראשי בסרט של למעלה מ-400 מיליון דולר. אני נפעם מהגאונות שלהם, הם עילוי - אבל אין להם זכות להתנשא עליי או על כל אחד אחר. אף אולפן לא מושלם - אבל אני גאה לעבוד עם אחד שפועל למען גיוון על המסך ויוצר גיבורים שמעצימים אנשים בקהילות בכל רחבי העולם. אהבתי את 'תור הזהב' אבל הוא היה לבן בטירוף".