בצל המלחמה - האקדמיה לטלוויזיה הודיעה שתערוך השנה את טקס הפרסים כסדרו, ב-20 במאי בסינמה סיטי ברמת השרון. על הפרס היוקרתי של הדרמה הטובה ביותר יתחרו "איסט סייד", "אלף", "השוטרים" ו"מלכת היופי של ירושלים".
6 צפייה בגלריה
"אלף", "חאנשי", "קופה ראשית"
"אלף", "חאנשי", "קופה ראשית"
"אלף", "חאנשי", "קופה ראשית"
(צילום: צחי צלינקר באדיבות yes, ורד אדיר באדיבות HOT, באדיבות כאן)
הסדרה "חאנשי" קיבלה 14 מועמדויות, בהן לסדרת דרמה קומית וקומדיית מצבים, שחקן משנה בסדרת דרמה קומית (תומר מחלוף), שחקנית משנה בסדרה קומית (לי בדר), שחקנית ראשית בסדרה קומית (עליזה חנוביץ') - ועוד 10 מועמדויות במקצועות ההפקה. מיד אחריה ניצבות "אלף" ו"קופה ראשית" עם 12 מועמדויות לכל אחת, כאשר הראשונה מועמדת בין היתר לפרס הדרמה, כאמור, ולפרסים בקטגוריות המשחק העיקריות. "קופה ראשית" מועמדת בין היתר לפרס הסדרה הקומית וגם חולשת על קטגוריית השחקן הראשי בסדרה קומית, כאשר שלושה משחקניה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יניב סויסה, קיבלו מועמדויות.
בטקס, שישודר בכאן, יתמודד השחקן יהודה לוי - בין היתר, נגד עצמו בקטגוריית השחקן הראשי בסדרת דרמה. לוי מועמד לפרס על שתי סדרות שונות: על משחקו ב"איסט סייד" ובסדרה "גוף שלישי" בקשת. כמו כן, מתמודדים לצידו יעקב זדה דניאל שגילם את התפקיד הראשי בסדרה "אלף", בהשראת סיפורו של הנשיא המורשע משה קצב, אור בן מלך על תפקידו ב"המדובב", והשחקן הצעיר והמבטיח בן סולטן על משחקו ב"משמר הגבול".
לפרס השחקנית הראשית בסדרה דרמה מועמדת רותם סלע על משחקה בסדרה "גוף שלישי", נלי מירה רובין על הסדרה "אלף", שני כהן על "השוטרים", הילה סעדה ב"מלכת היופי של ירושלים", ונועה אסטנג'לוב על משחקה בסדרה "משמר הגבול".
6 צפייה בגלריה
מתוך 'גוף שלישי'
מתוך 'גוף שלישי'
מתוך 'גוף שלישי'
(צילום: קשת 12)
באקדמיה לטלוויזיה הודיעו כי יעניקו פרס הוקרה לכתבי החדשות בטלוויזיה שמסקרים את אזור הדרום והצפון על "דיווח בזמן אמת תוך סיכון חיים", אולם בהודעתם התעלמו מכתבי ערוץ 14.
מהאקדמיה הסבירו כי "ערוץ 14 הוזמן לקחת חלק בטקס מרגע היווסדו של הערוץ ולהגיש את תוכניותיו לתחרות בדומה ליתר גופי השידור וההפקה בארץ. אך משום שבחר שלא לעשות כך השנה וגם אשתקד - אינו נכלל בתחרות". אחרי מחאה ברשתות החברתיות, באקדמיה לטלוויזיה התקפלו והודיעו ש"ישמחו להזמין את כתב ערוץ 14 בדרום, אריאל עידן, לקבל את פרס ההוקרה" על סיקור המלחמה.

המועמדים בקטגוריות המרכזיות

סדרת דרמה ודרמה יומית "איסט סייד" "אלף" "השוטרים" "מלכת היופי של ירושלים" "גוף שלישי"
סדרת דרמה קומית וקומדיית מצבים "אבירם כץ" "חאנשי" "סובייצ'קה" "קופה ראשית" "שישה אפסים"
6 צפייה בגלריה
לאורה ריבלין ושלמה בראבא ב'שישה אפסים'
לאורה ריבלין ושלמה בראבא ב'שישה אפסים'
לאורה ריבלין ושלמה בראבא ב'שישה אפסים'
(צילום: יח"צ)
שחקן ראשי בדרמה יהודה לוי, "איסט סייד" יעקב זדה דניאל, "אלף" יהודה לוי, "גוף שלישי" אור בן מלך, "המדובב" בן סולטן, "משמר הגבול"
שחקנית ראשית בדרמה גפן קמינר, "איסט סייד" נלי מירה רובין, "אלף" רותם סלע, "גוף שלישי" שני כהן, "השוטרים" הילה סעדה, "מלכת היופי של ירושלים" נועה אסטנג׳לוב, "משמר הגבול"
שחקן משנה בדרמה עלא דקה, "איסט סייד" אברהם שלום לוי, "אלף" ליאור רז, "גוף שלישי" דור הררי, "השוטרים" איציק כהן, "מלכת היופי של ירושלים" שלום מיכאלשווילי, "משמר הגבול"
6 צפייה בגלריה
מתוך "משמר הגבול"
מתוך "משמר הגבול"
מתוך "משמר הגבול"
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
שחקנית משנה בדרמה נטע ריסקין, "איסט סייד" לינוי פרייפלד, "אלף" עירית בר נתן בנדק, "אלף" גל מלכה, "גוף שלישי" עירית קפלן, "מלכת היופי של ירושלים"
שחקן ראשי בסדרה קומית יחזקאל לזרוב, "אבירם כץ" אמיר שורוש, "קופה ראשית" דניאל סטיופין, "קופה ראשית" יניב סויסה, "קופה ראשית" שלמה בראבא, "שישה אפסים"
שחקנית ראשית בסדרה קומית עליזה חנוביץ', "חאנשי" סוזנה פפיאן, "סובייצקה" נועה קולר, "קופה ראשית" קרן מור, "קופה ראשית" לאורה ריבלין, "שישה אפסים"
שחקן משנה בסדרת דרמה קומית ששון גבאי, "אבירם כץ" תומר מחלוף, "חאנשי" דב נבון, "קופה ראשית" אלישע בנאי, "שישה אפסים" עופר חיון, "שישה אפסים"
שחקנית משנה בסדרה קומית דנה מודן, "אבירם כץ" לי בדר, "חאנשי" יבגניה דודינה, "סובייצקה" אביבה נגוסה, "קופה ראשית" שני קליין, "שישה אפסים"
6 צפייה בגלריה
מתוך 'אבירם כץ'
מתוך 'אבירם כץ'
מתוך 'אבירם כץ'
(צילום: כאן 11)
תסריט בסדרת דרמה "איסט סייד" "אלף" "גוף שלישי" "מלאך משחית" "קרתגו"
תסריט בסדרת קומדיה "אבירם כץ" "חאנשי"
"סובייצקה" "קופה ראשית" "שישה אפסים"
סדרת תעודה "האחת" "הבלתי חשובים" "הצ'ופצ'יק של הקומקום: החיים על פי הגשש החיוור" "חילוניות" "טבריה מתחת לקו האדום"
תוכנית אקטואליה "חדשות הבוקר עם ניב רסקין" "יהיה טוב עם עמרי אסנהיים ורוני קובן" "מבקרי המדינה" "מהצד השני עם גיא זהר" "שרקי ולוינסון"
תוכנית אירוח וראיונות, תרבות ופנאי "30 עם ארז טל" "ארז ואברי - יחד ננצח" "גלית ואילנית" "סוכן תרבות" "ערב עם שי שטרן" "פגישה עם רוני קובן"
תוכנית מציאות (ריאליטי) "בואו לאכול איתי" "הכוכב הבא לאירוויזיון" "המטבח המנצח VIP" "נינג'ה ישראל" "רוקדים עם כוכבים"
תוכנית דוקו-ריאליטי "80 וארבע" "דנה קמה" "חתונה ממבט ראשון" "מחוברים" "משפחה בהסעה"
6 צפייה בגלריה
מתוך "דנה קמה"
מתוך "דנה קמה"
מתוך "דנה קמה"
(צילום: באדיבות yes)
תוכנית סאטירה ובידור "ארץ נהדרת" "בובה של לילה" "זה לא אולפן שישי" "זהו זה" "מה שתגידו"
דרמה לילדים ונוער "בני מצווה" "כראמל" "סקיי" "רוני ותום" "שקשוקה"
סדרת דרמה קומית לילדים ונוער "אבא מטפלת" "האחיין שלי בנץ" "ילדי בית העץ" "לבד בבית" "מדרסה"
תוכנית ספורט "אולפן ליגת האלופות" "חדשות הספורט" "חמישיות" "יציע העיתונות" "ריאדה אל חמיסה"
תכנית שעשועונים "אל תפילו את המיליון" "המרדף" "פאסוורד" "רואים את הקול"
סדרת רשת "דוקותיים - יומן מלחמה" "הטרמפיסטים" "הצלמת" "השמרטפים" "מרחב מוגן"