יו קורנוול, סולן, גיטריסט וכותב השירים של להקת הרוק הבריטית הסטרנגלרס, יגיע לישראל ויופיע ב-24 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס למופע במכירה מוקדמת עומד על 204 שקלים.
1 צפייה בגלריה
יו קורנוול
יו קורנוול
יו קורנוול
(צילום: Bertrand Fevre)
זה יהיה ביקורו השני של קורנוול בן ה-73 בישראל, אחרי שהופיע כאן כשעוד היה חבר הלהקה ב-1987, והוא מגיע במסגרת סיבוב ההופעות העולמי של אלבום הסולו העשירי שלו, Moments Of Madness, שיצא באוקטובר האחרון.
עם ניסיון מוזיקלי שנפרש על פני שישה עשורים, קורנוול יבצע בהופעתו בישראל מלהיטי הלהקה הבולטים בהם Always the Sun, Strange Little Girl, No More Heroes ובראשם - Golden Brown, וכן שירים מאלבומו החדש.
הסטרגלרס, מההרכבים החשובים בהיסטוריה המוזיקלית של בריטניה, ומחלוצי הניו ווייב הוקמו ב-1974 על ידי המתופף ג'ט בלאק (בראיין דאפי), שנפטר בחודש דצמבר האחרון, שחבר לז'ן ז'אק בורנל, יו קורנוול ודייב גרינפילד. הם התמקדו בתחילת דרכם בפאנק עם השפעות של רוק פסיכדלי אולם הפריצה הגדולה נרשמה באייטיז, עם מעבר לסגנון ניו-וויב ורוק מלודי יותר. בסוף שנות ה-80 הוציאה הלהקה אלבום שפרץ למיינסטרים, והציג את הלהיט הגדול ביותר שלה עד היום ‑ Always The Sun. למרות שקורנוול עזב ב-1990, הלהקה המשיכה להופיע בלעדיו ואף ביקרה בישראל ב-2016. את אלבומה האחרון הוציאה הלהקה ב-2021.