יובל דיין התארחה ב"הכל תרבות" (המשודרת בימי ב' ו-ה', 13:00), שם סיפרה על השיר שכתבה לה נינט והלחין דודו טסה, ועל הדרך שעברה מאז השתתפה בתוכנית הריאליטי "דה ווייס".
"קיבלתי הודעת ווטסאפ לפני חודשיים מנינט: 'אני ודודו טסה חשבנו על שיר בשבילך'", מספרת הזמרת ב-ynet radio. "חתרתי למפגש כי זו הזדמנות שלא קורית כל יום. איך שקראתי את הטקסט היה לי חשוב שאתחבר אליו. מהרגע הראשון זה קרה. לא הספקתי לשמוע אותו מאז שהקלטנו אותו, אני שמחה שזה יצא החוצה".
זה שיר שמדבר על תחושות לא נעימות. "נכון, אבל חשוב להגיד שהוא נותן תקווה. קיבלתי מהרבה אנשים תגובות על כך שהשיר חימם להם את הלב וזה כל כך כיף לשמוע".
1 צפייה בגלריה
"אני לא רוצה להיות רק כותבת שירים וזהו". יובל דיין
"אני לא רוצה להיות רק כותבת שירים וזהו". יובל דיין
"אני לא רוצה להיות רק כותבת שירים וזהו". יובל דיין
(צילום: יובל חן)
למה דווקא להוציא את השיר הזה עכשיו במקום שירים אחרים שמוכנים? "יש הרבה שירים שהוצאתי שחיכו שנה או שנתיים, וזה קרה תוך חודשיים. אחרי שהוצאנו את 'אשדודית באליטה', שזה פרויקט שכל כך נהניתי לעשות עם רביד פלוטניק וישי סוויסה, הרגשתי שהבאתי שם איזשהו צבע שהוא יותר הומור וקלילות, וכאן הרגשתי שאני רוצה משהו יותר רציני. יש לי שירים מתוכננים ואלבום שאמור לצאת בקרוב והרגשתי צורך בתשתית מסוימת. השיר הזה מרגיש לי על זמני כמעבר בין האלבום למה שיצא עד עכשיו".
דווקא בגלל ש"אשדודית באליטה" היה מעין ברייק כזה מהשירים עם דודו טסה, את רוצה להתנסות בעוד דברים? "אני מרגישה שהתהליכים קורים בפנים, אני לא רוצה להיות רק כותבת שירים וזהו. אין לי גם חוקים, אם מגיע משהו אז אקח אותו באהבה".
דיברת על נינט, שתיכן הגעתן בעצם ממקום דומה. דיברתן על זה? "האמת היא שכל השנים הרגיש לי שיש לנו הרבה במשותף. בית מהדרום, מסורתי, הגענו מריאליטי. אפילו שהסגנון שונה הרגשתי חיבור, אבל משום מה אף פעם לא נפגשנו. אבל כשזה קרה הבאנו חיבוק כזה גדול ודיברנו בדיוק על הדברים האלה. היא בן אדם מדהים וגם את דודו אני מכירה הרבה שנים. פעם לא הייתי מדברת כל כך באולפן ועכשיו יותר דיברתי והעליתי רעיונות, זה היה כיף". האזינו לראיון המלא.
יובל דיין יוצאת לסיבוב הופעות חורף ותופיע ב-7 בדצמבר בזאפה הרצליה, ב-19 בינואר בגריי יהוד, ב-9 בפברואר בהיכל התרבות קרית מוצקין, ב-16 בפברואר בגריי מודיעין וב-30 במרץ בגבעת ברנר.