הראפרית מייגן די סטליון התייצבה אתמול (ג') בבית המשפט בלוס אנג'לס כדי להעיד במשפט שמתנהל נגד זמר האר אנ' בי טורי לנז, שמואשם בכך שירה בראפרית ביולי 2020. לפי עדותה של די סטליון, השניים ניהלו מערכת יחסים "אינטימית", אך לא בלעדית. כך לפי דיווח שעלה במגזין המוזיקה "בילבורד".
1 צפייה בגלריה
מייגן די סטליון וטורי לנז
מייגן די סטליון וטורי לנז
מייגן די סטליון וטורי לנז
(צילום: AP)
לנז בן ה-30, ששמו האמיתי הוא דייסטאר פיטרסון, מואשם בשלושה סעיפים: תקיפה באמצעות כלי נשק חצי-אוטומטי; נשיאת נשק טעון ולא רשום ברכבו ופריקת נשק ברשלנות חמורה. האישום האחרון התווסף בשבוע שעבר, לקראת תחילת המשפט. אם יורשע בשלושת הסעיפים - לנז עומד בפני 22 שנות מאסר.
הראפרית הגיעה לבית המשפט כדי לתת את עדותה ביומו השני של המשפט, כשמחוץ לכותליו חיכו לה תומכיה שהחזיקו שלטים בהם נכתב "אנחנו עומדים עם מייגן", לצד מספר רב של ארגוני נשים ומניעת אלימות.
"אני לא מרגישה טוב", אמרה די סטליון בת ה-27, כשנשאלה על ידי התובעים אם היא "לחוצה" לתת את עדותה. "אני לא מאמינה שהייתי צריכה לבוא לכאן ולעשות את זה", הוסיפה. במהלך עדותה הראפרית שיתפה את רשמיה מאותו הערב, וסיפרה שהיא שלחה ללנז הודעה והזמינה אותו להצטרף למפגש "קטן" שהתקיים בביתה של קיילי ג'נר ובו נכחו אנשים נוספים, בהם חברתה הטובה של די סטליון מימי הקולג' שהפכה להיות עוזרתה האישית בסוף שנת 2019, קלסי האריס. עד שלנז הגיע למקום די סטליון אמרה שהיא, האריס, ג'נר ולנז היו האנשים היחידים שנותרו, והרביעייה בילו יחד בבריכה. עוד סיפרה הראפרית שבשלב מסוים רצתה ללכת הביתה וציינה כי לנז לא היה מרוצה מההחלטה. בסופו של דבר הארבעה - די סטליון, האריס, לנז והמאבטח שלו, שהסיע אותו למקום, עזבו יחד את המסיבה.
עוד העידה כי המתח בין השניים גאה במכונית, תחילה כאשר לנז אמר לה, "את צריכה להפסיק לשקר לחברה שלך". סטליון, אמרה שהיא ידעה שהאריס חברתה הייתה בעניין של הזמר, "ולא רצתה שהיא תדע שהתעסקתי איתו בשום צורה שהיא", כשהיא מתייחסת לקשר המיני שלהם. בעוד שדי סטליון הוסיפה שהאריס כעסה לאחר שנודע לה על מערכת היחסים בין השניים, לנז עורר את זעמן של שתיהן כאשר כינה אותן בשמות גנאי. הראפרית הוסיפה שביקשה שלנז יוריד אותה מהמכונית בשדרות סאנסט, אבל אז הבינה שעדיף שתחזור לתוך המכונית, כנראה כדי לא למשוך תשומת לב מיותרת, מכיוון "שהיא בשיא" הקריירה שלה ולובשת רק "חוטיני [ביקיני]" באמצע השדרה הכי מפורסמת בלוס אנג'לס. די סטליון העידה שהיא חזרה פנימה, רק כדי לבקש שלנז יוריד אותה ברחוב צדדי כי "נמאס לה".
"התחלתי להתרחק [מהרכב] ואני שומעת את טורי צועק, 'תרקדי, כלבה!'", היא סיפרה בבכי מול חבר המושבעים, והוסיפה שראתה את לנז מכוון אליה אקדח. "קפאתי. פשוט הייתי בהלם. הרגשתי פגועה. הסתכלתי למטה אל הרגליים שלי וראיתי את כל הדם הזה", הוסיפה לפני שהסבירה שבשלב זה היא נפלה על הקרקע וזחלה לשביל סמוך. "הכל הרגיש מטושטש", היא המשיכה, לפני שנזכרה שהאריס ולנז התנגשו זה בזה בדרכם אליה. "טורי אמר לי שאני לא שווה כלום, ואמרתי לו, 'למעשה, אתה לא שווה כלום. זה המקום שבו אתה נמצא בקריירה שלך. זה המקום שבו אתה נמצא עם המוזיקה שלך', והרגשתי שזה נגו בו בנקודה רגישה", טענה.
אכן, אחת מהמחלוקות העיקריות בדיון היה הצלחתם של שני המוזיקאים בהשוואה זה אל זה. בשלב מסוים, די סטליון נשאלה על ידי התובעת אם הקריירה שלה באותה תקופה הייתה "גדולה" מזו של לנז והיא ענתה כן. "בדיוק עשיתי שיר עם ביונסה", הראפרית אמרה לחבר מושבעים, כשהיא מתכוונת לרמיקס של Savage, שזכה להצלחה רבה עם יציאתו, חודשיים לפני אירוע הירי. לנז הביע את חוסר שביעות רצונו כדי סטליון הוסיפה, "הוא היה 'רק טורי לנז'", ושהאירוע המתוקשר "זיכה אותו בפופולריות רבה".
מבעד לדמעות די סטליון העידה כי "כל גבר בעמדת כוח בתעשיית המוזיקה" לא האמין לצד שלה בסיפור, "אני הנבלית והוא הקורבן". אחרי התקרית הראפרית העידה במשטרה כי היא נפצעה כשדרכה על שברי זכוכית. רק ארבעה ימים לאחר התקרית, היא העידה בפני בלש שהיא נפצעה בעת תקרית ירי. האירוע התרחש, לדבריה, כחודשיים לאחר הרצח של ג'ורג' פלויד ודי סטליון פחדה שאנשים עלולים להיפגע אם היא תספר את האמת. "לא רציתי שכולם ימותו, לא רציתי למות", אמרה. סטליון גם הודתה שבהתחלה היא לא הייתה כנה לגבי מערכת היחסים האינטימית שלה עם לנז כי "זה היה מגעיל. איך אני יכולה לחלוק אינטימיות עם מישהו שעלול לירות בי?", והוסיפה כי בן זוגה הנוכחי, הראפר פרדיסון פונטיין, היה "נבוך" בגלל הסיקור המתמשך של סטליון וההסתבכויות הקודמות שלה. "אני אפילו לא יכולה להיות מאושרת. הלוואי שהוא פשוט היה יורה בי והורג אותי", המשיכה בבכי.
בהמשך הראפרית נשאלה על ידי עורך דינו של הזמר לגבי ריאיון שקיימה באפריל 2022, בו התכחשה למערכת היחסים האינטימית בינה ובין הזמר, והודתה כי שיקרה בטלוויזיה. בניסיון לשחזר את ציר הזמן מאירועי אותו הערב, די סטליון ועורך דינו של לנז ניהלו חילופי דברים סוערים בנוגע לזיכרונה של הראפרית, וכשנשאלה האם היא לא זוכרת בגלל שהייתה שיכורה, סטליון ענתה בתקיפות שהיא לא זוכרת בגלל שחלפו שנתיים מאז אותו הערב. עוד תיארה כיצד האירוע השפיע על חייה ועל הקריירה שלה בשנתיים שחלפו מאז. "אנשים אפילו לא רוצים לגעת בי," היא בכתה והוסיפה כי חבריה לתעשיית המוזיקה ראו את סטליון - כינוי המרפרר לסוס עוצמתי - כמו "ציפור חולה". עוד הוסיפה כי ראתה פוסטים שונים ברחבי המדיה החברתית לאחר התקרית, כולל אחד שבו נכתב "מייגן הייתה צריכה למות".