האם גם אתם קמים בבוקר לעבודה ומרגישים כאילו אתם בתוך אגדה? ירון ספיבק הוא אדם שהתיאור הזה מתאים לו כמו כפפה ליד של מיקי מאוס. עד לאחרונה הוא היה המפיק המוזיקלי הראשי בכל הפארקים של דיסני ברחבי העולם, ואחראי למוזיקה בכל המתקנים, התהלוכות ומחזות הזמר שנערכו שם. היום, ספיבק הישראלי, הוא כבר מנהל אומנותי ומנהל מחלקת הפקה בדיסני. כעת, במהלך ביקור מולדת בארץ, הוא קפץ לאולפני "אבק פיות" כדי לספר על הקסם הנצחי שבמוזיקה של דיסני.
2 צפייה בגלריה
ירון ספיבק
ירון ספיבק
ירון ספיבק
(צילום: שון גלנד)
ספיבק, בן ה-39, כבר הספיק להגשים את החלום ההוליוודי. בקריירה הענפה שלו הוא חיבר בין שני תחומים שנוגעים ברבים ברחבי העולם - מוזיקה ודיסני. במהלך הפודקאסט הוא נזכר איפה התחיל כשרק דרך לראשונה בחברת הענק ("הייתי מחלק קפה") ומתאר איך קרתה פריצת הדרך שהובילה אותו לנהל את המערך המוזיקלי העולמי בפארקים.
ירון נולד וגדל בכפר סבא, והחיבור שלו למוזיקה התחיל בגיל צעיר מאוד כשניגן על אבוב ועל פסנתר. סיפור האהבה שלו עם דיסני לא התגשם בזכות משאלה מכוכב, אלא בעיקר בזכות עבודה קשה וכישרון יוצא דופן שהביאו את ספיבק להיות אחד הישראלים המצליחים בעולם. "אני מניח שאני סוג של שגריר", הוא מספר בריאיון.
האזינו לפרק שדן בנושאים כמו המופעים המוזיקליים שהרים, העבודה השוטפת שלו עם מפיקים ואנשי מוזיקה ישראלים וגם - במחלת הסרטן שעימה התמודד בילדותו, שבמובנים רבים הפכה אותו למי שהוא היום.
בכל יום שלישי בשעה 14:00 ב-ynet radio משי אייד יוצאת למסע קסום, המעורר לחיים את זיכרונות הילדות, דרך סרטי דיסני האהובים.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים