ווין באטלר, סולן להקת ארקייד פייר, מואשם בהתנהגות מינית לא הולמת, כולל הטרדה ותקיפה מינית.
2 צפייה בגלריה
ווין באטלר
ווין באטלר
ווין באטלר
(צילום: AP)
באתר "פיצ'פורק" מדווחים כי ארבעה אנשים האשימו את באטלר (42) - ביניהם שלוש נשים ואדם שמזדהה ברבים, וטוענים שבאטלר תקף אותם מינית פעמיים ב-2015, כשהיו בני 21. שלוש המאשימות טוענות שבאטלר התנהג כלפיהן באופן מיני לא הולם בין 2016 ל-2020, כשהיו בגילים שבין 18 ל-23. לטענתן של המאשימות, באטלר נגע בהן בניגוד לרצונן, נישק אותן וחלק עמן תמונות מיניות.
"אין דרך קלה לומר זאת", הגיב באטלר דרך דוברו, "והדבר הכי קשה שנאלצתי לעשות זה לחלוק את זה עם בני. רוב מערכות היחסים הללו היו קצרות, ואשתי (עמיתתו ל"ארקייד פייר", רז'ין שסיין - ynet) ידעה על כך בעבר, הנישואים שלנו היו יותר לא קונבנציונליות מאחרות.
"התחברתי עם אנשים באופן פרטי בהופעות ודרך המדיה החברתית, וחלקתי הודעות שאני לא גאה בהם. הכי חשוב זה שכל אחד מהמגעים האלה היה הדדי ותמיד בהסכמה ועם בוגרים. זה רוויזיוניסטי, ולמען האמת פשוט שגוי, שמישהו יאמר אחרת מכך. מעולם לא נגעתי באישה נגד רצונה, וכל רמיזה לכך היא לא נכונה. אני דוחה באופן תקיף כל רמז לכך שכפיתי את עצמי על אישה או שתבעתי טובות הנאה מיניות. בפשטות, ובאופן חד משמעי, זה מעולם לא קרה.
2 צפייה בגלריה
ווין באטלר
ווין באטלר
באטלר בהופעה
(צילום: AP)
"אך למרות שכל מערכות היחסים הללו היו בהסכמה, צר לי מאוד על מי שנפגע בשל התנהגותי. החיים מלאים בכאב עצום ובשגיאות, ומעולם לא רציתי להיות חלק מהכאב של מישהו אחר".
את ארקייד פייר ייסד באטלר - יליד קליפורניה, שגדל להורים מורמוניים - ב-2001, יחד עם רז'ין שסיין שעמה התחתן מאוחר יותר. אלבום האולפן הרשמי הראשון של הלהקה, Funeral, שיצא ב-2004, זכה להצלחה עולמית והפך אותה לסנסציה בסצנת האינדי-רוק.