אולפני די-סי, חשפו הערב (ג') את החזון שלהם לפרק החדש של ענקית הקומיקס, כפי שהוא צפוי להתפרש על פני העשור הקרוב, שכולל סדרות אנימציה, עיבודי לייב-אקשן ואפילו שני באטמנים שונים.
2 צפייה בגלריה
באטמן ורובין
באטמן ורובין
"האמיץ והנועז" (The Brave and the Bold), באטמן ורובין
(באדיבות די-סי)
ארבעה הפרויקטים שייצאו כבר במהלך השנה הקרובה הם "שהאזאם 2: זעם האלים", "הפלאש" בכיכובו של עזרא מילר (שצפוי לאפס לחלוטין את היקום הקולנועי של חברת הקומיקס), ואחריו "בלו ביטל" ו"אקוומן והממלכה האבודה". בפרק הראשון של התוכנית הצפויה לשמונה-עשר השנים הקרובות, שתיקרא "אלים ומפלצות", נמצאת סדרת אנימציה בשם Creature Commandos ואחריה תצא סדרת הלייב-אקשן "וואלר" (Waller) בכיכובה של ויולה דייויס ודמויותיהן של משכיני השלום (The Peace Makers).
עוד במדור קולנוע:
את החלק הבא, שלדברי אנשי די-סי נחשב לעיקרי בפרק הנוכחי, יפתח "סופרמן: המורשת", שג'יימס גאן יביים בעצמו ושמתוכנן לצאת לאקרנים ב-11 ביולי 2025. רוברט פטינסון ישוב ללבוש את החליפה השחורה והגלימה בהמשך ל"באטמן" האפל והמוצלח של מאט ריבס מהשנה שעברה, אך חשוב לציין שסרט זה יעמוד בנפרד מהיקום הקולנועי המחודש, במה שהמעריצים אוהבים לכנות "יקום באטמן". הסרט צפוי לעלות לאקרנים ב-2 באוקטובר 2025.
בעוד עתידה של גל גדות בפרנצ'ייז נותר בערפל, נודע כי פריקוול ל"וונדרוומן" בשם "גן העדן האבוד", נמצא בפיתוח. אחריו צפוי לצאת סרט באטמן חדש ונפרד מההמשך בכיכובו של פטינסון, שייקרא "האמיץ והנועז" (The Brave and the Bold) ויתמקד באיש העטלף ובשותפו המוכר רובין.
2 צפייה בגלריה
"סופרמן: המורשת"
"סופרמן: המורשת"
"סופרמן: המורשת"
(באדיבות די-סי)
פרויקטים נוספים שנמצאים בפיתוח בשלב זה הם סרט של דמותו של "יצור הביצות" (a Swamp Thing), "לנטרנס" שתפותח לסדרת פשע בסגנון של "בלש אמיתי" שיככבו בה בדמויותיהם של הגרין לנטרנס האל ג'ורדן וג'ון סטיוארט. בדי-סי סבורים שזו אחת הסדרות המשמעותיות ביותר מבחינת הסיפור הכולל של היקום הקולנועי. כמו כן, גם עיבוד לקומיקס "האוטוריטה" נמצא בפיתוח בשלב זה, וצפוי להעניק זווית מעניינת על גיבורי-על סטנדרטיים, ושאלות של טוב ורע.