שנה וחצי לאחר שדווח כי תעזוב את תפקידה כבאטוומן בתום עונה אחת בלבד, רובי רוז חושפת את הסיבה האמיתית לעזיבתה - סביבת עבודה פוגענית על סט הסדרה של רשת CW, כך היא טענה אמש (ד') בסדרת סטוריז שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה.
3 צפייה בגלריה
רובי רוז
רובי רוז
רובי רוז
(צילום: AP)
לדברי השחקנית האוסטרלית, שהתפרסמה לראשונה בסדרה "כתום זה השחור החדש", בהפקת הסדרה כפו עליה לשוב לעבודה אחרי שעברה ניתוח חירום עקב שתי פריצות דיסק. "לכל מי שאמר שנראיתי נוקשה מדי ב'באטוומן', דמיינו איך זה לחזור לעבודה אחרי 10 ימים בלבד, או שכל הצוות והקאסט יפוטרו ואני אאכזב את כולם כי פיטר רות' (בזמנו נשיא חטיבת הטלוויזיה של האחים וורנר, נ"ב) אמר שהוא לא ילהק מחדש את הדמות ואני אגרום לאולפנים לאובדן של מיליוני דולרים - כי נפצעתי על הסט שלו".
בהמשך, רוז הפנתה האשמות גם כלפי השחקן דוגריי סקוט, שגילם את דמותו של ג'ייקוב קיין בשתי העונות הראשונות של הסדרה: "הוא פגע בפעלולנית ונבח עליה ברשעות. זה היה סיוט לעבוד איתו. הוא עזב מתי שהתחשק לו והגיע מתי שהתחשק לו. הוא התעלל בנשים וכשאני, הכוכבת הראשית של הסדרה, שלחתי להם מייל שבו ביקשתי שינקטו במדיניות נגד צעקות על הסט - הם סרבו".
3 צפייה בגלריה
רובי רוז ב"באטוומן"
רובי רוז ב"באטוומן"
רובי רוז ב"באטוומן"
(צילום: CW)
גם שואו-ראנרית התוכנית, קרוליין דרייס, לא יצאה חפה מטענות. לטענת רוז, האחרונה סרבה לעצור את צילומי העונה הראשונה כשפרצה לראשונה מגפת הקורונה, על אף שסדרות אחרות של רשת CW עשו זאת. עוד היא סיפרה כי במקום שררו תנאי עבודה לא בטוחים ולא הולמים, שהותירו עוזרת הפקה אחת משותקת.
"חבר צוות סבל מכוויות דרגה שלוש בכל גופו, ולא הציעו לנו שום טיפול אחרי שהיינו עדים לעור שלו נופל מפניו", היא סיפרה, "אני הייתי היחידה ששלחה לו פרחים וברכה, ואז נאמר לי שעליי לבצע סצנת סקס בלי לקבל אפילו דקה לעבד את מה שקרה; איבדנו שני כפילים; במהלך פעלול נחתכתי כל כך קרוב לעין שלי - שיכולתי להתעוור; אישה הפכה למשותקת בכל ארבע הגפיים שלה והם ניסו להאשים אותה בדבר כי היא השתמשה בטלפון שלה. CW אפילו לא הסכימו לעזור לה כלכלית כי הם היו צריכים 'לחקור' את התקרית, אז היא נאלצה להשתמש במימון המונים מקוון. היא עוזרת הפקה, הם עובדים באמצעות טלפונים. התאונה שלה התרחשה בגלל שהתוכנית שלנו סרבה לעצור את הצילומים בזמן שכל השאר עשו זאת בשל הקורונה".
3 צפייה בגלריה
רובי רוז
רובי רוז
רובי רוז
(צילום: AP)
בתגובה להאשמותיה, האחים וורנר הגיבו: "על אף ההיסטוריה המשוכתבת שרובי רוז משתפת כעת ברשתות החברתיות ושמכוונת כלפי המפיקים, הצוות והקאסט, הרשת והאולפן - האמת היא שחטיבת הטלוויזיה של האחים וורנר החליטה לא לממש את האופציה לשלב את רובי בעונה השנייה של 'באטוומן' בשל תלונות רבות על התנהלותה במקום העבודה, שנבדקו לעומקן וטופלו באופן פרטי מתוך כבוד לכל הנוגעים בדבר".
כאמור, במאי 2020 נודע כי רוז תעזוב את תפקיד גיבורת העל בסדרה שמבוססת על הקומיקס מבית די.סי - זאת אחרי שכבר דווח כי "באטוומן" תמשיך לעונה שנייה. בזמנו פורסם ב"הוליווד ריפורטר" כי ישנן תיאוריות בנוגע לפרישתה המוקדמת - חלקן קשורות לבעיות בריאותיות, ואחרות שטענו כי רוז לא הייתה מרוצה משעות הצילומים הארוכות - מה שהוביל לחיכוכים על הסט. בעקבות כך, הוחלט על ידה ועל ידי הרשת והאולפנים שדרכיהם יפרדו. אחרי זמן קצר, דווח כי ג'אביסיה לסלי היא השחקנית שתחליף את רוז כדמות חדשה שתיכנס לחליפת גיבורת העל.