הסופר המצליח ריירדן אישר לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בטוויטר שספר חדש בסדרת "פרסי ג'קסון והאולימפיים" ייצא בספטמבר 2023, 14 שנה אחרי הספר הקודם בסדרה.
2 צפייה בגלריה
ריק ריירדן
ריק ריירדן
ריק ריירדן
(צילום: AP)
הספר החדש ייקרא Percy Jackson & the Olympians: The Chalice of the Gods ("פרסי ג'קסון והאולימפיים: הקמע של האלים" בתרגום חופשי).
"כמעט עשור אחרי היציאה של 'הדם של אולימפוס', פרסי ג'קסון, אנאבת' צ'ייס וגרובר אנדרווד יככבו בהרפתקה חדשה", צייץ ריירדן כשהוא מתייחס לספין-אוף של סדרת הספרים המקורית, לאחר שדיווחים בנושא צצו בימים האחרונים.
באתר הרשמי שלו הוא הוסיף וכתב: "זה לא ריבוט. לא עיבוד חדש. אלא המשך קאנוני באורך מלא עם השלישייה המקורית מ'פרסי ג'קסון וגנב הברק'".
עד כה יצאו בסדרה חמישה ספרים באורך מלא בין השנים 2005 ועד 2009 ("גנב הברק", "ים המפלצות", "קללת הטיטאן", "הקרב על המבוך" ו"תקוות האולימפוס"). ההמשכון החדש יעקוב אחר מעלליו של פרסי בקולג'.
בינתיים עובדים בדיסני+ על סדרה מקורית שצפויה לעלות לאוויר בתחילת 2024 שתיקרא "פרסי ג'קסון והאולימפיים" ועלילתה תבוסס על פי סדרת הספרים.
ריירדן עצמו, יחד עם ג'ון סטיינברג כתבו את הפיילוט, וג'יימס בובין אמון על עבודת הבימוי. סטיינברג יפקח על הסדרה מלמעלה כמפיק לצד דן שוץ.