על ביונסה עברו כמה ימים לא פשוטים לפני הוצאת אלבומה החדש Renaissance, שהודלף לרשת כ-36 שעות לפני הזמן בו היה מתוכנן לצאת במקור. עכשיו הוא באוויר באופן רשמי, אך לזמרת יש בעיות אחרות לחלוטין.
2 צפייה בגלריה
ביונסה וקליס
ביונסה וקליס
ביונסה וקליס
(צילום: AP)
קליס טוענת שבאחד מהשירים באלבום, Energy, ביונסה סימפלה קטעים מתוך Get Along With You משנת 1999 ללא אישורה.
לקראת יציאת האלבום, עמוד מעריצים של קליס עדכן שסימפול של השיר Get Along With You יהיה בו, מה שגרם לזמרת להגיב בחריפות באינסטגרם. "אני נדהמת מהרמה של חוסר הכבוד והבורות של שלוש החברות שהיו מעורבות בתהליך", היא כתבה. "שמעתי על זה בדיוק איך שכולם שמעו על זה. שום דבר הוא לא כמו שהוא נראה, לחלק מהאנשים בתעשייה הזו אין נשמה או כבוד והם משקרים לכולם. זה לא שיתוף פעולה, זו גניבה".
2 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום "רנסנס"
עטיפת האלבום "רנסנס"
עטיפת האלבום "רנסנס"
לאחר הסערה שהיא חוללה, קליס העלתה מספר קטעי וידאו בהם המשיכה באותו קו. "דבר ראשון, אני בת אדם, אז אני מתרגזת ומתעצבנת כמו כל אחד אחר", היא אמרה. "אני אמנית, אז אני כמו שאריקה (באדו) אמרה, 'אני רגישה לגבי הח** שלי'. המציאות היא שהריב האמיתי שלי הוא לא רק עם ביונסה כי היא סימפלה את הקטע, כמו שהיא עשתה איתי בעבר ועם הרבה אמנים אחרים, זה בסדר, לא אכפת לי לגבי זה.
"לא רק שאנחנו נשים שחורות בתעשייה בה אין יותר מדי מאיתנו, נפגשנו בעבר, אנחנו מכירות אחת את השנייה, יש לנו חברים משותפים. זה לא קשה, היא יכלה לדבר איתי קודם, נכון? אני יודעת מה שלי ומה לא שלי. אני גם יודעת על השקרים שסופרו והדברים שנגנבו. זה קורה כל הזמן".
בהמשך הטיחה האשמות גם בפארל וויליאמס, שהחברה שהקים יחד עם צ'אד הוגו, "הנפטונס", הפיקה את האלבום: "פארל יודע טוב מאוד. זו פגיעה ישירה בי. הוא עושה את הדברים האלו כל הזמן, זה ממש קטנוני". עוד טענה שזה "מטופש וחסר כבוד" והוסיפה כי הכול היה יכול להיות בסדר אם ביונסה, וויליאמס או הוגו היו פונים אליה לפני כן.
זו לא הפעם הראשונה שקליס יוצאת נגד וויליאמס והוגו, כשב-2020 אמרה ל"גרדיאן" שהיא לא הרוויחה דבר משני האלבומים הראשונים שלה אחרי ש"הונו ושיקרו לה בבוטות" ו"הנפטונס, ההנהלה שלהם ועורכי הדין שלהם וכל הצוות" גרמו לה לחתום על החוזים הללו.