לרגל חגיגות 20 השנה לסדרת סרטי "הארי פוטר", כוכבי סדרת הסרטים יתאחדו בספיישל חגיגי - כך דווח הערב (שלישי). כמו ספיישל האיחוד של "חברים", ששודר בחודש מאי האחרון, גם הספיישל של כוכבי "הארי פוטר" ישודר בשירות הסטרימינג HBO Max, אשר איננו זמין בישראל, ב-1 לינואר הקרוב.
2 צפייה בגלריה
כוכבי "הארי פוטר" בתחילת הדרך
כוכבי "הארי פוטר" בתחילת הדרך
כוכבי "הארי פוטר" בתחילת הדרך, מתוך "הארי פוטר ואבן החכמים"
(באדיבות yes)
אל דניאל רדקליף (שגילם את הארי פוטר), אמה ווטסון (הרמיוני גריינג'ר) ורופרט גרינט (רון וויזלי) צפוי להצטרף גם כריס קולומבוס, שביים את צמד הסרטים הראשונים בסדרה, "הארי פוטר ואבן החכמים", ו"הארי פוטר וחדר הסודות".
בנוסף, למפגש יצטרפו גם חברי קאסט שונים שהתארחו בסרטי "הארי פוטר" לאורך השנים - ביניהם ג'ייסון אייזקס (לושיוס מאלפוי), הלנה בונהם קרטר (בלטריקס לסטריינג'), רובי קולטריין (האגריד), גארי אולדמן (סיריוס בלאק) ורייף פיינס (וולדמורט).
2 צפייה בגלריה
כוכבי "הארי פוטר"
כוכבי "הארי פוטר"
מתוך "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1"
(באדיבות yes)
סדרת סרטי "הארי פוטר", על פי רבי המכר של ג'יי.קיי רולינג, יצאו לדרך ב-16.11.2001, עם "הארי פוטר ואבן החכמים". הסרט גרף יותר ממיליארד דולר, והזניק סדרה של שבעה סרטים נוספים שגרפו בסך הכל יותר מ-7.7 מיליארד דולר. אחרי הסרט האחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2" שיצא ב-2011, יצאו צמד סרטים נוספים המתרחשים בעולם של הארי פוטר: "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" (2016), ו"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" (2018).