הזמר אדם (63) חשף היום (א') בפוסט בפייסבוק כי הוא יתחיל בקרוב בסדרת טיפולים, הכוללים הקרנות וכימותרפיה. "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה", הוא כתב. "עדיין מתקשה לעכל, מאחר שהוגדרתי כחולה אונקולוגי".
1 צפייה בגלריה
אדם
אדם
אדם
(צילום: מוטי לבטון)
"אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא. אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית החולים היום. אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב, בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים. אז נכון לעכשיו שלחו רק אהבה. אוהב".
לפני כחמש שנים וחצי אדם אושפז במשך ארבעה חודשים וחצי בשל ניתוח להוצאת כיס מרה שהסתבך והוביל לדלקת בלבלב שגרמה לפגיעה באיברים סמוכים. "אני בדרגת סיכון מכל מיני סיבות שלא ניכנס אליהן עכשיו", אמר לפני כשנה בריאיון ל-Pplus. "אבל בארבע השנים האחרונות אני מתעורר בהרבה מאוד לילות מיוזע, מטראומות קשות שעברתי בחצי שנת אשפוז שלי. ממש, כאילו, עברו עליי חוויות מאוד קשות שם. זה לא כיף, זו הייתה חצי שנה של סבל, המחלה שלי הייתה מאוד מאוד קשה".
זה גרם לך להסתכל בצורה אחרת על החיים? מעריך אותם יותר? מפחד, נזהר יותר? "נזהר מאוד מהקורונה. אני נזהר בטירוף כי אני טפלון ובדרגת סיכון מאוד גבוהה, איך הרופאה שלי אמרה לי בזמנו, כשהדלתא הגיעה? שאם אני חוטף את זה, אז זה ישר הרדמה, הנשמה וכל הסיפור, אז אני לא רוצה. אני פוחד להיות חולה וזה לא היה לפני. לא פחדתי ממחלות. אבל חצי השנה הזאת הייתה טראומטית. אחד הדברים שהכי מפחידים אותי בקורונה זה שפתאום הבנתי שהמחלה של לפני ארבע שנים יצרה אצלי כנראה איזושהי פוסט טראומה. יש בי פחד עצום להיות חולה".
אדם (בשמו האמיתי: חיים כהן) פרץ לתודעה בתור אחד מזמרי הליווי של יזהר כהן בשיר "עולה עולה" שייצג את ישראל באירוויזיון 1985. בהמשך ניסה את מזלו בצרפת, שם הוציא כמה שירים וכששב לישראל פצח בקריירה מוזיקלית מצליחה. אלבומו הראשון "סוד" יצא ב-1987, מכר 45 אלף עותקים וביסס את מעמדו בתור כוכב ענק. אחד מסימני ההיכר שלו הייתה הבנדנה שקשורה לידו, לצד ז'קטים ומכנסי ג'ינס קרועים שנהג ללבוש.