ערוץ הספורט משלים את ההכנות לקראת עונת משחקי הכדורגל, שתצא לדרך בשבועות הקרובים: אחרי מינויו של טל פרידמן להגשת אולפן ליגת האלופות במקומו של מודי בר-און ז"ל, כעת נכנסת לנעליו הגדולות של המגיש המנוח גם מירי נבו, שתנחה את האולפן המרכזי במשחקי ליגת העל בכדורגל - תפקיד שבר-און מילא בגאון עד שחלה. מהערוץ אישרו את הפרטים.
1 צפייה בגלריה
מירי נבו
מירי נבו
מירי נבו
(צילום: שי לוי)
נבו, המגישה הוותיקה ביותר בערוץ, תנחה את הפאנל של המשחק המרכזי כשלצידה ימשיכו הפרשנים מהעונה הקודמת - כדורגלן העבר מאור בוזגלו ומאמן נבחרת ישראל לשעבר אלי גוטמן. נבו תמשיך להגיש במקביל את מהדורת הלילה של חדשות הספורט.
"אני נרגשת להצטרף לנבחרת המשחק המרכזי בליגת העל של ערוץ הספורט", מסרה נבו. "במשך שנים צפיתי בחברי האהוב מודי בר-און ז"ל מוביל את השידורים בדרכו הייחודית במינה, והוא ימשיך להוות עבורי השראה. אני כבר בציפייה לאתגר ולעונת כדורגל מרתקת".
מינוים של נבו ושל פרידמן הוא המשך למתיחת הפנים שעובר ערוץ הספורט לקראת העונה הקרובה, כאשר כפי שפורסם ב-ynet, התוכנית "יציע העיתונות" תשוב למסך אחרי היעדרות של שנתיים בהגשתו של רז זהבי. בנוסף, איש הכדורגל אלי אוחנה יחזור לתוכנית סיכום המחזור "שער השבת" בערוץ, שאותו מגישה בהצלחה שרון פרי.